Sticky Criminals blue - revamped

ICTscripters maakt gebruik van cookies. Door het gebruiken en browsen naar onze site gaat je automatisch akkoord met het gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie

• goedemorgen,

Ik had vanmorgen wat tijd over en ik dacht he, laat ik eens kijken of ik git nog redelijk snap en hoe het werkt. En dan is het gelijk een mooi moment een wat te updaten en iets nieuws toe te voegen.

Bij deze is er een Development branche aangemaakt waarin een update zit verwerkt voor het vliegveld. Met deze update is het mogelijk om een eigenaar aan te wijzen voor het betreffende vliegveld van dat land. De eigenaar van het vliegveld kan dan de prijs bepalen voor hoeveel er gevlogen mag worden uit dat land.

(Url naar branche: github.com/Pattoow/Criminals/tree/Development)

Screenshot:

Daarnaast zijn er wijzigingen aangebracht in de installer en handmatige sql bestand om de nieuwe SQL tabel te ondersteunen.
      Als laatste zijn de TPL bestanden voor het menu gewijzigd zodat vliegveld gewoon vanuit het menu benaderbaar is.

Opbouwende kritiek is fijn, eventuele ideeën ook. Reactie met alleen afkraken kan je achterwegen laten ^^
    • Is "kapot" gemaakt. :P

PHP Source Code

1. Fatal error: Uncaught --> Smarty: Unable to load template file 'clan/index.tpl' <-- thrown in /home/criminals/domains/criminals.dimoweb.com/public_html/lib/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php on line 129
      criminals.dimoweb.com/ingame/clan/index.php?page=overview

PHP Source Code

1. Notice: Undefined index: clan_owner in /home/criminals/domains/criminals.dimoweb.com/public_html/templates/templates_c/88911ae465a4d1ebecffb4a106cb702549a4dda2.file.overview.tpl.php on line 75
    • Patrick wrote:

goedemorgen,

Ik had vanmorgen wat tijd over en ik dacht he, laat ik eens kijken of ik git nog redelijk snap en hoe het werkt. En dan is het gelijk een mooi moment een wat te updaten en iets nieuws toe te voegen.

Bij deze is er een Development branche aangemaakt waarin een update zit verwerkt voor het vliegveld. Met deze update is het mogelijk om een eigenaar aan te wijzen voor het betreffende vliegveld van dat land. De eigenaar van het vliegveld kan dan de prijs bepalen voor hoeveel er gevlogen mag worden uit dat land.

(Url naar branche: github.com/Pattoow/Criminals/tree/Development)

Screenshot:

Daarnaast zijn er wijzigingen aangebracht in de installer en handmatige sql bestand om de nieuwe SQL tabel te ondersteunen.
      Als laatste zijn de TPL bestanden voor het menu gewijzigd zodat vliegveld gewoon vanuit het menu benaderbaar is.

Opbouwende kritiek is fijn, eventuele ideeën ook. Reactie met alleen afkraken kan je achterwegen laten ^^
      er gaat ergens nog niet iets helemaal goed denk ik :p

Source Code

1. Fatal error: Call to a member function fetch_assoc() on a non-object in E:\root\criminals\ingame\vliegveld.php on line 40
      Met vriendelijke groet,

Jeroen