Logo (Sponsor)

  • Geachte,


    Momenteel ben ik bezig met de website voor mijn nieuwe organisatie (S.E.I "Schuld En Ik"). De organisatie gaat zich richten op alleenstaande ouders of studenten met schulden. Doordat ons bedrijf zich gaat richten op commissie basis hebben wij vooraf geen budget ingesteld.


    We zijn dus daarom op zoek naar een "Sponsor", die zich aangesproken voelt om ons te helpen. Het gaat hierbij om een ontwerp voor een logo. Deze geleverd in (.psd .png).


    We zoeken dus iemand die dit voor ons wilt doen. Mocht je er iets voor terug willen, zou ik je willen vragen contact op te nemen voor overleg.


    Graag hoor ik van jullie!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik kan je helaas niet helpen met wen logo te ontwikkelen.
    maar ivm toekomst vizie zou ik het logo niet in Photoshop maar in Illustrator laten ontwikkelen.
    dus geen .psd maar .ai bestand en een .png


    in Illustrator werk je met vectoren, hierdoor kun je het logo zo klein of groot afdrukken als je wilt.
    ook vragen drukkerrijen vaak een .ai ipv .psd bestand.

  • Ik kan je helaas niet helpen met wen logo te ontwikkelen.
    maar ivm toekomst vizie zou ik het logo niet in Photoshop maar in Illustrator laten ontwikkelen.
    dus geen .psd maar .ai bestand en een .png


    in Illustrator werk je met vectoren, hierdoor kun je het logo zo klein of groot afdrukken als je wilt.
    ook vragen drukkerrijen vaak een .ai ipv .psd bestand.


    Bedankt voor de tip!
    Ik zal dan inderdaad gaan vragen naar een .ai

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!