• Hallo iedereen,


    aangezien ik wel wat geld kan gebruiken, en niets anders van 'sources' heb door een probleem met mijn USB stick zou ik graag nog eens proberen deze website van mij te verkopen


    klik


    Demo account:
    user: demo
    pass: demo


    Er zitten wel nog een hoop fouten in, ook is hij nog niet volledig afgewerkt, houd hier dus rekening mee!


    Ik ben de enige buiten A.Bijlsma die deze source in het bezit heeft. (A.Bijlsma heeft de versie hoe ik hem gekocht had, ik heb hem verder uit gewerkt naar wat er daar te zien is, helaas nog niet volledig af, maar wel al een heel stuk verder.)


    Snel nog even paar dingetjes aan aangepast!


    Indien interesse stuur maar een PM met hoeveel je ervoor wilt geven. We komen er dan samen wel uit!
    Mvg

  • Aangepast, en bedankt!


    Was er gisteren nog aan bezig, misschien dat ik er nog eens werk in wil steken, alleen heb het geld nodig :P


    Net ook even in forum gedeelte het bericht icoontje gefixt.


    Zoals al is gezegd: netjes dat je er eerlijk bij zegt dat er fouten in zitten.


    Maar het geld nodig? Een script vol fouten zal nooit veel geld opleveren. Zonde van alle tijd die je erin hebt gestoken. Persoonlijk denk ik dat je beter de fouten eruit kunt halen en het dan nog eens kunt gaan proberen.


    Over heel grote bedragen zal het ook allemaal niet gaan. Als je nu morgen een nieuwe auto nodig hebt en dit zou je duizenden euro's opleveren, ok dan... Maar da's niet het geval.

  • Zoals al is gezegd: netjes dat je er eerlijk bij zegt dat er fouten in zitten.


    Maar het geld nodig? Een script vol fouten zal nooit veel geld opleveren. Zonde van alle tijd die je erin hebt gestoken. Persoonlijk denk ik dat je beter de fouten eruit kunt halen en het dan nog eens kunt gaan proberen.


    Over heel grote bedragen zal het ook allemaal niet gaan. Als je nu morgen een nieuwe auto nodig hebt en dit zou je duizenden euro's opleveren, ok dan... Maar da's niet het geval.


    Beste, zoals ik hier dus duidelijk wil maken, en ook duidelijk zou moeten opvallen, is dit een source die niet afgewerkt is, en zo verkocht wordt voor iemand die interesse heeft om er verder aan te liggen sleutelen.


    Mvg

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!