Probleem met oud Criminals Script

  • Introductie
    Hallo mensen, ik weet jullie zullen wel denke vat moet hij met zon oud ding. maar toch ga ik het vragen. ik heb hier een criminals source gedownload maar de clan donatie krijg ik niet aan de praat, er zit een error in, ik ben er even mee bezig geweest maar snap er niets van, waarschijnlijk kijk ik er overheen,


    Het Probleem
    Ik heb dus het script "clandonate.php" maar als ik hem aanklik op de website krijg ik een blanco pagina waar hij normaal zou moetten verschijnen.
    Via deamweaver geeft hij aan dat er een fout zit op lijn 31, 46, 50, 54 en 64.


    Het script




    Hopelijk kan iemand van jullie mij uit de brand helpen!

  • Probeer onderstaande script eens, ik heb hierbij enkele dingen gewijzigd. Je echo's klopte niet helemaal, ook heb ik je HTML buiten de PHP geplaatst, dit is een stuk overzichtelijker.


  • Heey K.Rens, haha jah ik ken je nog wel XD, --> war4europe.com daar was mijn nick Thesniperboy, jij Klasje als ik het me niet vergis, :D


    Probeer onderstaande script eens, ik heb hierbij enkele dingen gewijzigd. Je echo's klopte niet helemaal, ook heb ik je HTML buiten de PHP geplaatst, dit is een stuk overzichtelijker.



    Bedankt Wmdiensten, hij werkt


    Topic kan worden gesloten betreft dit script!,
    met dank aan "Wmdiensten" en natuurlijk de andere personen die mij hebben proberen te helpen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!