Aansprakelijkheid gratis dienstverlening

  • Gewoon de beste man vertellen dat hij toen der tijd een lijst heeft opgesteld met wensen en dat deze allemaal zijn verwerkt in zijn website.


    Indien hij dit aangepast wilt hebben, zou ik gewoon een nieuwe overeenkomst opmaken. Daarnaast wel verzoeken dat hij openstaande facturen betaalt voor je weer verder met hem in zee gaat...


    Natuurlijk moet je wel zwart op wit hebben staan dat deze klant akkoord heeft gegeven op jou huidig geleverde dienst ;) anders moet je deze persoon op een manier toch tevreden stellen ben ik bang...

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Best is dan gewoon het contact te verbreken.
    En als hij u aanklaagt dan gaan ze hem in vredes rechtbank goed uitlachen... dat weet ik zeker.


    Ik zou dat wel even op schrift zetten en hem hier kennis van laten nemen. Dus een eenvoudige brief dat de website nu naar behoren werkt, wat bewijs hiervan en de toevoeging dat je opdracht er hiermee op zit.


    Voor verdere ondersteuning, aanpassingen, verwijs je hem dan door naar een door hem uit te zoeken webdesignbureau.

  • Had nog geen tijd om te reageren, bij deze een update.


    Heb hem tot zover 'genegeerd', nadat ik had gezegd tegen hem dat ik het zo wel mooi vond, mede omdat ik ook niet de mogelijkheid had om te reageren. Skype stond echter aan gedurende de tijd dat ik afwezig was (waardoor ik dus even een paar dagen zijn berichten niet heb kunnen zien). Bij hem ziet dit er uiteraard uit alsof ik wel aanwezig was, want mijn account stond gewoon op een online status. Hoe dan ook, ik heb 50 berichten per dag ontvangen verspreid over die dag, waarin steeds staat dat hij ziet dat ik wel online ben en dat ik zijn dingen MOET fixen, dat hij dit absurd vindt, en voor de rest reageert hij heel agressief. Ik ben iniedergeval nog even niet van plan te reageren, daarbij heb ik toch niet de mogelijkheid om zijn dingen op dit moment te fixen. In de tussentijd denk ik nog verder even na hierover, met jullie antwoorden rekening houdende. Ik zat eraan te denken om het zo te doen als Ome_Jakkes zegt. Gewoon alles op schrift zetten, naar hem mailen en gewoon even zijn reactie afwachten.


    Ik zal jullie zeker up-to-date houden en zal zijn reactie dan hier plaatsen. Alvast bedankt allemaal!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!