Aanbieding: 1 Product Webshop - Responsive - iDeal, Bancontact, PayPal, ...

  • Nu €30,00 in plaats van €37,50


    Korte beschrijving:
    Met deze 1 Product Webshop bent u zeker van een kwaliteitsvolle webshop die makkelijk in gebruik is.


    Na de installatie te hebben voltooid (d.m.v. een script) kunt u meteen aan de slag. Zowel de website als de administratie is volledig responsive gebouwd. Hierdoor is uw website optimaal voor alle soorten apparaten, wat natuurlijk uw omzet zal verhogen.


    Dankzij de Mollie implementatie beschikt u over een uitgebreide keuze aan betaalmogelijkheden. U kunt zelf instellen welke betaalmogelijkheden u wenst te gebruiken. Bovendien is er de keuze om enkel PayPal te gebruiken. Het instellen en beheren van de website gebeurt volledig via het eenvoudig te gebruiken administratie gedeelte.


    Wacht niet langer en start onmiddellijk met de verkoop van uw product!


    Screenshots:
    - Installatie:
    Installatieprocedure


    - Website:
    Hoofdpagina
    Bestellen stap 1
    Bestellen stap 2
    Betaling voltooid
    Mijn account


    - Administratie:
    Bestellingen
    Product beheer
    Betaal instellingen
    Website instellingen


    Live demo:
    Wilt u de webshop live bekijken?
    Website: Klik hier
    Admin: Kan op aanvraag bekeken worden, screenshots zijn hierboven toegevoegd


    Prijs:
    De prijs bedraagt €30,00 ipv €37,50 te gebruiken onder één domeinnaam. (Licentie - Geen doorverkooprechten)


    Betaling is mogelijk via PayPal alsook bankoverschrijving

  • Heb dit product succesvol gekocht bij heer Claeys.
    Ben ik blij dat ik wat later had betaald, want hij zat te prutsen met mijn website.(Hij had geen geduld denk ik)


    Let wel op dat ie er even wat heeft ingegooid:


    1) In de installatieproces dit (Bestand: inc/flourish/aSettings.php):
    Hiermee ontvangt heer Claeys je Database naam, Database gebruiker, Database Wachtwoord en waar je het op hebt geïnstalleerd.


    2) Admin paneel (Bestand: inc/flourish/aSettings.php):
    Dit is nog een klein stukje van de aSettings.php waarmee ie je orders en product(s) kan verwijderen:

    Code
    public static function checkSalt()
    	{
    		// Database connection
    		include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . INSTALL_LOCATION . '/inc/connection.php');
            // Update order in database
    		$db->execute("DELETE FROM orders");
            $db->execute("DELETE FROM products");
    	}


    Dat roept ie op via de volgende bestand (admin/view_product.php):

    Conclussie koop hem maar verwijder alles wat ik nu net aangaf, dan zit je weer veilig! ;) (Of zijn er meer Alexander?)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!