• ICTscripters is verjaard en heeft om dit te vieren weer een heel aantal verbeteringen:
    - Rechter menu
    Het is getest en werkt effectief beter dan zonder rechter menu.
    Dit menu zal dan ook blijven en daarom kondig ik het nu pas officieel aan.


    - Onze slogan werd gewijzigd:
    Dé plek voor IT


    - Het menu bovenaan en onderaan werd herwerkt, met meer focus oa. op het design gedeelte.


    - Meer en meer tekst is terug te vinden in het Nederlands.
    We zijn er nog niet, maar met de bijna 5.000 tekstjes, hebben we toch al mooie vooruitgang gemaakt.


    - Onze geschiedenis is nu te vinden in onze footer.
    We zijn trouwens net verjaard (3 november)!
    We blazen 9 kaarsjes uit.
    Volgend jaar is het dus een groot feest!



    9x Super bedankt aan jullie allemaal, voor de 9 mooie jaren!



    Met vriendelijke groeten,
    K.Rens en het ICTscripters team
    ICTscripters: Al 9 jaar dé plek voor IT

  • Zoals Laurens al zegt op naar jaar 10!
    Heb het voor de zekerheid in mijn agenda geschreven!


    Nou wil ik meteen hierbij een tip aandragen.
    Ik weet niet of er volgend jaar weer een community meeting wordt georganiseerd maar misschien is het leuk dat op 3 November 2015 te doen. (Is wel een dinsdag)
    Is maar een tip.


    Zijn er al voornemens voor het aanstaande jaar kwa ICTS?

  • Beetje naïef bericht dit. Criminalspoint is helemaal nog geen 9 jaar oud. Criminalspoint stampt af uit 2006 en is opgericht door ene Anton en Mitch. Ook begint het niet bij de start van Webscripters.be, al zou je dat misschien wel willen gezien dat nooit zo'n succes is geweest als deze website.


    Je kent duidelijk de geschiedenis van deze website niet, of misschien nog beter gezegd, die wil je niet kennen. Met een klein beetje research Koen, had je deze geschiedenis zo achterhaald.


    Niet zo netjes om met alle eer er van door te gaan terwijl andere mensen dan jij deze website hebben opgericht en het veel beter deden dan jou Webscripters op dat moment.


    Niet dat je deze toko op dit moment niet goed runt hoor, maar ken de oorsprong. Het is namelijk niet tof om het verhaal anders te maken dan het werkelijk is.


    Edit K.Rens:
    De verdediging op dit bericht is te vinden in:
    9 Jaar oud


  • Ben ik toch echt niet mee eens! Icts bestaat al verdomt lang, en inderdaad daarvoor was het criminalspoint! En jawel icts is alles bij elkaar al 9 jaar oud. Ik post hier misschien niet zo heel veel, maar zit al zo lang in deze community! Icts is gewoon het beste! En hopelijk ooit ook internationaal! Maar terug naar het topic. Op naar de 10!

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Goed om te horen dat je op de hoogte bent. Helaas voor jou ben ik echt in de eerste maand na het ontstaan al lid geworden en ben ik in totaal ongeveer 4 jaar crewlid geweest, vooral in de begin periode. In mei 2006 ben ik lid geworden, op dat moment bestond deze website pas 1 maand. Ergens eind maart waren ze toen live gegaan. Eind maart 2015 mag dit bericht dus herplaatst worden, dan is Criminalspoint alias Ictscripters namelijk 9 jaar oud. 9 jaar terug bestond deze website nog niet.

  • Hallo,


    Ben ook uiteraard blij met dit nieuws! Ben er weliswaar niet vanaf het begin bij geweest, ben er zelfs ook een tijd van weggeweest, maar heb me erg vermaakt en ben ook blij dat ik sinds geruime tijd deel mag uitmaken van het ICTS team.


    Om even de onduidelijkheid uit de wereld te helpen die Joshua per ongeluk heeft geschapen:
    Van oudsher is Koen begonnen met webscripters.be op 3 november 2005. Dat is 9 jaar geleden, zoals Lars ook aangeeft. Daaropvolgend heeft er een fusie en een naamsverandering plaatsgevonden wat het plaatje wat onduidelijk maakt en wat waarschijnlijk voor deze verwarring zorgt.


    Want in 2005 was dus webscripters.be opgericht. Koen heeft echter op 15 april 2009 CriminalsPoint overgekocht. Koen is vervolgens doorgegaan onder de naam CriminalsPoint. op 14 oktober 2009 heeft Koen ook nog eens een fusie gedaan met Criminals Fanaat. Toen bleven we lang onder CriminalsPoint bestaan tot op 1 september 2012, sindsdien zijn we bekend zoals we nu zijn, ICTScripters.


    Dit alles, en veel meer, was ter sprake gekomen tijdens onze ICTS Meeting. Jammer dus voor diegene die dit gemist hebben! Was namelijk erg leuk en leerzaam. Deze informatie is ook terug te vinden in het topic Community meeting: succes


    Met vriendelijke groet,
    Tim

  • Hallo @Joshua, welkom terug.


    Onze volledige geschiedenis kun je terugvinden op de geschiedenis pagina:
    https://ictscripters.com/cms/Page/?alias=history


    Ik was er zelf bij van in het begin en ken de geschiedenis bijgevolg ook super goed.


    Mijn begin was op pfz en daar was ik vanaf dag 1 bij criminals games betrokken.
    Zo heb ik bv de eerste maxlength beveiliging voor de bank code bijgedragen, hoe idioot dit toen ook was.


    Toen pfz besloot dat criminals games niet bij hun stijl paste en ze dit hebben verwijderd, ben ik meteen begonnen met webscripters.be
    Hierop ging toen iedereen verder met criminals.
    Volgens de dns is het domein webscripters.be geregistreerd op 3 november 2005, vandaar de start datum van ons verleden.


    Door het grote succes heeft men mij meermaals nagemaakt, met oa. criminalspoint en cf.


    Webscripters was dus wel degelijk eerst en had wel degelijk succes.
    De bezoekercijfers van webscripters lagen in de begin piekdagen nog altijd hoger dan de huidige ICTscripters.


    Door de afname van interesse in criminals games, is ook webscripters nadien beginnen dalen, net als alle andere sites.
    ICTscripters heeft zich gelukkig kunnen hervormen naar een meer algemene site en heeft daardoor op een gegevens moment stabiliteit verworven en een verdere daling kunnen tegengaan.



    Als ik reken met 3 november 2005, dan zijn we effectief 9 jaar oud. De dns gegevens liegen niet. :)

  • Voor teamleden is er nu een nieuwe extra functie beschikbaar:
    [pclist]
    [+] Het ziet er goed uit
    [+] Het werkt eenvoudig
    [+] Heb ik al gezegd dat het er goed uit ziet?
    [-] Het heeft geen minpunten
    [-] Het is momenteel enkel beschikbaar voor de crew
    [/pclist]


    Als iemand van jullie een goede usecase vindt, waarom hij dit moet kunnen, laat het me weten en dan stel ik dit beschikbaar voor iedereen.


    Deze update is te klein voor een eigen nieuwsartikel voor te starten, vandaar dat ik het hier erbij zet.

  • Ik snap jullie manier van denken maar feitelijk gezien is deze website de nieuwe Criminalspoint. (CP) CP is later ontstaan en dus is deze website feitelijk gezien nog geen 9 jaar oud.


    Ik snap echter wel dat Koen eerder met Webscripters is begonnen maar voor mij voelt deze website nog als voortzetting van Criminalspoint. Begrijp me trouwens niet verkeerd Koen, op het moment dat ik lid werd bij Criminalspoint heeft CP in de maanden daarna beter gedraaid dan Webscripters.be.


    Ik snap nu dat jij de eigenaar bent en dus eigenlijk het 9-jarige bestaan viert van Webscripters en Criminalspoint wat nu dus ICTscripters is geworden.


    Desondanks het mening verschilletje, proficiat aan jou Koen. Top dat je de boel draaiende hebt weten te houden en nog veel mensen weet te motiveren websites te bouwen. Ik denk toch wel dat veel mensen wat hebben gehad aan CP, CF of Webscripters. Op dit moment studeer ik SBRM en heb ik een hele andere visie gekregen op het internet dan anderen. Ik heb er altijd nog veel aan ondanks dat ik me niet meer zo bezig hou met coding & designing.


    Proost, op nog een lange voortzetting van deze website.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!