9 Jaar oud

• ICTscripters is verjaard en heeft om dit te vieren weer een heel aantal verbeteringen:
      - Rechter menu
      Het is getest en werkt effectief beter dan zonder rechter menu.
      Dit menu zal dan ook blijven en daarom kondig ik het nu pas officieel aan.

- Onze slogan werd gewijzigd:
      Dé plek voor IT

- Het menu bovenaan en onderaan werd herwerkt, met meer focus oa. op het design gedeelte.

- Meer en meer tekst is terug te vinden in het Nederlands.
      We zijn er nog niet, maar met de bijna 5.000 tekstjes, hebben we toch al mooie vooruitgang gemaakt.

- Onze geschiedenis is nu te vinden in onze footer.
      We zijn trouwens net verjaard (3 november)!
      We blazen 9 kaarsjes uit.
      Volgend jaar is het dus een groot feest!

9x Super bedankt aan jullie allemaal, voor de 9 mooie jaren!

Met vriendelijke groeten,
      K.Rens en het ICTscripters team
      ICTscripters: Al 9 jaar dé plek voor IT
      ----------------------------------------------
      K.Rens
      Zaakvoerder DiMoWeb
      dimoweb.com
    • Zoals Laurens al zegt op naar jaar 10!
      Heb het voor de zekerheid in mijn agenda geschreven!

Nou wil ik meteen hierbij een tip aandragen.
      Ik weet niet of er volgend jaar weer een community meeting wordt georganiseerd maar misschien is het leuk dat op 3 November 2015 te doen. (Is wel een dinsdag)
      Is maar een tip.

Zijn er al voornemens voor het aanstaande jaar kwa ICTS?
      Met Vriendelijke Groet.

Maikel
    • Beetje naïef bericht dit. Criminalspoint is helemaal nog geen 9 jaar oud. Criminalspoint stampt af uit 2006 en is opgericht door ene Anton en Mitch. Ook begint het niet bij de start van Webscripters.be, al zou je dat misschien wel willen gezien dat nooit zo'n succes is geweest als deze website.

Je kent duidelijk de geschiedenis van deze website niet, of misschien nog beter gezegd, die wil je niet kennen. Met een klein beetje research Koen, had je deze geschiedenis zo achterhaald.

Niet zo netjes om met alle eer er van door te gaan terwijl andere mensen dan jij deze website hebben opgericht en het veel beter deden dan jou Webscripters op dat moment.

Niet dat je deze toko op dit moment niet goed runt hoor, maar ken de oorsprong. Het is namelijk niet tof om het verhaal anders te maken dan het werkelijk is.

Edit K.Rens:
      De verdediging op dit bericht is te vinden in:
      9 Jaar oud
    • Joshua wrote:

Beetje naïef bericht dit. Criminalspoint is helemaal nog geen 9 jaar oud. Criminalspoint stampt af uit 2006 en is opgericht door ene Anton en Mitch. Ook begint het niet bij de start van Webscripters.be, al zou je dat misschien wel willen gezien dat nooit zo'n succes is geweest als deze website.

Je kent duidelijk de geschiedenis van deze website niet, of misschien nog beter gezegd, die wil je niet kennen. Met een klein beetje research Koen, had je deze geschiedenis zo achterhaald.

Niet zo netjes om met alle eer er van door te gaan terwijl andere mensen dan jij deze website hebben opgericht en het veel beter deden dan jou Webscripters op dat moment.

Niet dat je deze toko op dit moment niet goed runt hoor, maar ken de oorsprong. Het is namelijk niet tof om het verhaal anders te maken dan het werkelijk is.

Ben ik toch echt niet mee eens! Icts bestaat al verdomt lang, en inderdaad daarvoor was het criminalspoint! En jawel icts is alles bij elkaar al 9 jaar oud. Ik post hier misschien niet zo heel veel, maar zit al zo lang in deze community! Icts is gewoon het beste! En hopelijk ooit ook internationaal! Maar terug naar het topic. Op naar de 10!
      PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
      Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !
    • Goed om te horen dat je op de hoogte bent. Helaas voor jou ben ik echt in de eerste maand na het ontstaan al lid geworden en ben ik in totaal ongeveer 4 jaar crewlid geweest, vooral in de begin periode. In mei 2006 ben ik lid geworden, op dat moment bestond deze website pas 1 maand. Ergens eind maart waren ze toen live gegaan. Eind maart 2015 mag dit bericht dus herplaatst worden, dan is Criminalspoint alias Ictscripters namelijk 9 jaar oud. 9 jaar terug bestond deze website nog niet.