Start verkoop tickets

  • Welke sessies zou jij graag bijwonen? 27

    1. Eigen bedrijf starten (15) 56%
    2. API directadmin, mijndomeinreseller, etc. (11) 41%
    3. Scoren in google: SEO (8) 30%
    4. Application Security (7) 26%
    5. NFC workshop: automatiseer je huis (7) 26%
    6. 3D printen (7) 26%
    7. Hoe je Android / iPhone app extra succesvol lanceren + app store SEO (7) 26%
    8. Toekomst ICTscripters (7) 26%
    9. Betaalsystemen (5) 19%
    10. Java (5) 19%
    11. Software Design Patterns (5) 19%
    12. Project planning en management (5) 19%
    13. Software Quality (4) 15%
    14. jQuery (3) 11%
    15. ERD (Entity-relationship diagram) datamodel (2) 7%

    Hallo,


    Hierbij nodigen we iedereen uit op vrijdag 10 oktober van 18:30 tot 22:00
    voor de ICTscripters Community Meeting 2014.


    Waarom zou je komen?
    - Gratis drankje en snacks
    - Goede presentaties:
    * 3D printen
    * NFC chips: automatiseer je leven
    * Stem in de poll voor de andere sessies, we hebben tot 3 sessies gelijktijdig (3 ruimtes gehuurd)


    Waar?
    In het Corderius College te Amersfoort.
    De redenen hiervoor zijn simpel:
    - Gratis OV kaart vervoer voor studenten
    - Eenvoudig bereikbaar via openbare vervoer
    - Parking in de buurt


    De school is eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer.
    Bus 8, 77, 78, 80, 82 en 83 stoppen op halte Haydnstraat of De Ganskuijl, waar vandaan het nog ongeveer 5 minuten wandelen is naar de school zelf. Deze bussen vertrekken om de zoveel minuten vanaf het grote busstation bij station Amersfoort.


    Het adres is: Lambert Heijnricsstraat 23, 3817 ER Amersfoort, Nederland. Bekijk op Google maps.
    Er zullen bordjes staan met de looproute naar de juiste locatie voor de meeting.


    Te ver? Laat het ons weten en dan proberen we te regelen dat je met iemand kan meerijden.
    Zo kunnen er met mij al mensen mee rijden vanuit België.


    Inkom
    Tot zondag kun je aan verlaagde prijs een ticket kopen:
    voor € 2,90 (290 ITcoins) krijg je toegang tot de meeting, alle workshops en seminaries + gratis drankje.
    Vanaf zondag 21u vervalt de korting van 15% op de tickets.
    Dit zodat we zo snel als mogelijk een goed zicht krijgen op wie er komt.


    Je kan ook kiezen om een ICTscripters VIP lid te worden voor € 9 voor een jaar.
    Hiermee steun je ons en in ruil krijg je:
    - een speciale VIP titel,
    - onbeperkt toegang tot onze meetings (gedurende je lidmaatschap)
    - 2 gratis drankjes
    - premium support
    - we werken aan korting bij partners, denk dan bv aan: hosting, domeinnamen, computer spullen, ...


    Hoe bekom je dit?
    Klik in de header bovenaan op "shop".


    Neem gerust iemand mee. Je kan meerdere tickets kopen.
    We contacteren je persoonlijk een aantal dagen voor het event met alle verdere praktische informatie.


    Voorwaarden:
    Tijdens de meeting zijn er regels van kracht. Deze regels, tezamen met de voorwaarden, zijn te vinden in de bijlage onderaan dit bericht.


    Andere vragen of suggesties?
    Stel ze gerust.


    Foto's locatie:
    image.jpg
    image2.jpg
    image3.jpg


    We hebben er erg veel zin in, dus hopelijk tot dan!


    Met vriendelijke groeten,
    K.Rens en het ICTscripters team


    Ps: extra sessies worden toegevoegd aan de poll naargelang meer bedrijven meedoen. Je kan je poll stem nadien nog aanpassen.


    We zoeken nog steeds naar bedrijven of mensen die iets willen komen presenteren, contacteer me gerust in geval van interesse. Standjes zijn ook mogelijk.

  • @victor


    Weet ik eigenlijk niet. Lijkt me best interessant enzo, maar niet heel mijn leven draait om ict. Heb afgelopen jaar veel ict'ers leren kennen en 't zijn niet helemaal dezelfde soort types als ik ben. Niet dat ze niet aardig zijn ofzo. Integendeel zelfs. Maar wel anders :P. Dus misschien dat ik daarom twijfel. Dat ik daar niet de hele avond in me eentje rond wandel. En ken zo ook geen mensen die mee willen aangezien ik de enige ict'er ben in mijn vriendengroep :P.

  • @L. Velthuis


    Kan je niet iemand uit je vriendengroep enthousiasmeren om mee te gaan? €2,90 is geen geld en je zult sowieso een 3D printer in werking zien. We zijn verder nog druk in de weer om andere leuke dingen te regelen! Het gaat vast en zeker een leuke avond worden! :)

  • Wacht ook niet te lang.
    Op is op :)
    We kunnen maar tot 3 lokalen vullen.


    Verder werden de eerste kortingen toegevoegd voor ICTs VIP leden en werd ook het premium support forum aangemaakt.
    We proberen een heel aantrekkelijk aanbod te maken voor de VIP leden.


    Dus ook al kom je misschien niet naar het event zelf, dan nog is een VIP account en status zeker een aanrader.

  • Volgens mij moet ik die dag overwerken :) en dan komt het wel goed uit aangezien ik in Amersfoort werk (Beter als op en neer rijden vanuit brabant), als dat het geval is denk ik dat ik ook eens zal aanschuiven om te kijken hoe of wat.


    Daarnaast misschien ook een leuk onderwerp: ICT In de zaken wereld, gezien het feit dat veel mensen hier nog op school zitten kunnen ze wellicht uit verschillende hoeken van de zaken wereld zien hoe een ICT afdeling werkt en eventueel waarmee ze werken, dit hoeft dan niet web development gericht te zijn.

  • L. Velthuis,


    Ikzelf ben ook geen echte ICTer ik ben bouwkundig ontwerper.
    Ik heb wel altijd affiniteit gehad met websites bouwen en techniek.
    Om deze reden ben ik wel aanwezig op de meeting, gewoon omdat het mij toch gezellig lijkt.


    Je hoeft dus niet bang te zijn dat je tussen 100% ICTers komt te zitten.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!