wachttijden van de misdaad

  • hier een stukje ftp van de maffiabase source, van de wachttijden deze kloppen niet met de wachttijd van de crime zelf hoe vul ik dit goed in.en waar kan ik dit instellen krijg dat namelijk niet helemaal juist.


    dit stukje script komt dus uit de ftp file news



    mvg. mercurius


  • dit stukje hoort er ook nog bij dus.


    mvg. mercurius

  • deze worden niet goed weer gegeven dat is juist het probleem als ik bij crimes kijk kan ik hem weer doen en op de begin pagina staat hij nog af te tellen dat is het probleem


    registreer je dan even op mijn spel dan kun je zien wat ik bedoel oke is misschien ook makkelijk

  • Ik ga even ingrijpen voordat dit uit de hand gaat lopen:


    TS: jij bent verplicht te zorgen voor een goede weergave van de code en voor een demo account. Dat kun je niet opleggen aan iemand die probeert te helpen. Daarnaast is het plaatsen van de code in de [*code][*/code] tags verplicht en is het ook stukken beter om te lezen. Bij deze heb ik het voor je gedaan, volgende keer verwacht ik dat je dat zelf doet.

  • De code is, ondanks dat Lars ze nu tussen code tags heeft geplaatst, nog steeds behoorlijk onoverzichtelijk. Op deze manier is het erg lastig voor ons om je bij je probleem te helpen. Hierbij dus nog wat extra vragen:


    - Wat is je probleem?
    - Krijg je errors? Staat error reporting aan?
    - Wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!