• Hallo iedereen,


    Ik weet niet of ik het hier goed plaats, ik wist niet zo goed waar ik het namelijk zou moeten plaatsen.
    Ik zit op een website waarbij je een script hebt om automatisch mee te gaan, alleen wat ik erg vervelend is, is dat deze extensie niet blijkt te werken, maar je code die gebruikt wordt (voor in bookmark wel).
    Daarmee dat ik om een kleine gemakkelijke extensie te maken (voor prive voor mij).


    Nu ik heb wel al het begin om dit voor Opera te doen,
    alleen heb ik totaal geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat als je op het 'tabs' icoontje druk om dan een js script van een bepaalde website op te halen, en deze te gebruiken.


    Ook zou het handig zijn dat deze automatisch naar de actief gaat wanneer hij ziet dat de site de site is waarvoor het is.


    Indien iemand hier meer van weet hoe ik dit moet doen hoor ik het graag,


    Alvast bedankt,


    Mvg

  • Denk dat je zoiets bedoeld?
    Extensie Violent monkey - Opera-add-ons
    "Ik zit op een website waarbij je een script hebt om automatisch mee te gaan"
    Mocht dit het niet zijn zou je misschien duidelijker/anders kunnen formuleren wat je precies bedoeld, is me niet helemaal duidelijk.


    Heb geen ervaring met deze plugin, maar moet een opera versie van Greasemonkey voor firefox.
    Je kan bij de includes hele (sub)domeinen gebruiken, of enkele pagina`s.
    Ook kun je hem globaal op een website doen, en vervolgens in je script zorgen dat er per pagina iets anders kan gebeuren (window.location.href)


    Pekeltje

  • Wel ik heb hier het js bestandje staan van de addon, en heb de code dus.
    Nu dit bestand wordt uitgevoerd door deze code in de bookmarks:


    Code
    javascript:(function(){$.getScript('https://d1rfegul30378.cloudfront.net/files/myFile.js');}());


    Nu het probleem is dat het dus als het in de bookmarks staat niet automatisch start, en ik het vaak vergeet om het te activeren.


    Vandaar dat het handig zou zijn om iets te hebben dat het bestand uitgevoegd wordt.
    Nu vandaar dacht ik een klein simpele opera addon te laten aanroepen om dit aan te roepen zodat ik niet op de bookmark hoef te klikken.


    Er is wel een addon zelf, maar wanneer die actief is en ik op de site gaat, meldt hij me dat het een oudere versie is, terwijl het de laatst geupdatete addon is (vandaag dus geupdate)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!