playstation 4 kopen.. doen of niet!?

  • Ik heb zelf ook een PS4 gekocht + gelijk de PlayStation Plus zodat ik en spellen online kan spelen en elk maand 2-3 gratis spellen krijg. Als je nog oudere consoles hebt krijg je daar ook gratis spellen voor dus zeker niet slecht^^ Verder zijn er ook nog gratis spellen die je al gewoon kunt downloaden (behalve pinball troep, dat lijkt gratis maar zodra je het wil spelen moet je voor game modes betalen tenzij je enkel de game modes voor een minuut wilt uitproberen lol) mja er komen genoeg spellen aan voor de next-gen 8o PlayStation 4 dus why not?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik heb hem ook al 5 maanden.
    Is zeker de moeite waard!


    50euro per jaar om online te spelen.
    De free games zijn redelijk goed, niet allemaal evengoed uiteraard.
    Voor de rest, zijn de online diensten zeker wel de moeite waard!

  • Oke, ik heb hem inmiddels besteld met het spel the last of us erbij.
    Dus ik ben benieuwd!
    Heb nog geen playstation plus besteld (ga ik waarschijnlijk nog wel doen)
    Weet iemand of er toevallig een proefpakketje van een maand ofzo bij zit ?

  • Ik had hem bij bol.com besteld maar heb toen wel maandenlang moeten wachten echt niet normaal X/

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Bij Bol.com stond het ook aangegeven dat je ongeveer 3 maandne kon wachten hoor...


    Ik moest 6 maanden wachten om precies te zijn.. dus zelfs dat klopte niet <_< ik had hem ge'pre-ordered en dus ook al betaald, mja ik had gelukkig geen haast..


    rdgweb veel plezier met je PlayStation 4^^ Ik ben zelf nu aan het wachten op mijn Alienware M17xR1 :thumbup:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!