Community Meeting 2014

  • Kan/wil jij komen? 24

    1. Ik kom zeker! (5) 21%
    2. Ik wil graag komen, maar het hangt af van de locatie. (5) 21%
    3. Ik wil graag komen, maar het hangt af van de seminars. (0) 0%
    4. Ik wil graag komen, maar het hangt af van het aantal deelnemers (1) 4%
    5. Ik wil graag komen, maar ik weet niet zeker of ik kan. (5) 21%
    6. Ik denk niet dat ik kom, maar dat weet ik nog niet zeker. (2) 8%
    7. Ik kom niet. (6) 25%

    Beste leden,


    Begin dit jaar was er het idee om een community meeting te houden. Dit is toen vastgelopen door gebrek aan animo, maar die is in de afgelopen weken toch weer opgebloeit. De voorbereidingen zijn al volop in gang. Middels dit topic willen we jullie hierover informeren en een aantal dingen peilen.


    Datum


    Allereerst de datum waarop de meeting plaats zal vinden. Dit zal waarschijnlijk vrijdag 12 september zijn. De meeting zal waarschijnlijk rond 20:00u beginnen, maar daar zullen wij in een later stadium op terug komen. De reden voor deze datum is dat het voordelig is voor alle studenten met een OV, aangezien die op dat moment geldig is. Vrijdagavond is ook de tijd waarop de meeste mensen kunnen.


    Locatie


    Er is op dit moment nog geen locatie bekend. We zullen bij het kiezen van een locatie kijken naar de bereikbaarheid, zowel met de auto als het OV. Hierover later dus meer. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!


    Wat zal er te doen zijn?


    Het volledige programma zal tijdig voor de meeting vrijgegeven worden. Er zullen seminars gehouden worden over een aantal onderwerpen. Denk hierbij dan aan een aantal presentaties over verschillende programmeertalen en onderdelen, webdesign, oprichten van een bedrijfje. Dit is volledig aan jullie. Mocht jij dus iets hebben om over te presenteren, moedigen we jou zeker aan om dat te doen. Stuur een e-mail naar [email protected] en dan gaan we kijken hoe we jouw idee in het programma passen.


    Daarnaast zal er ruimte zijn om elkaar te leren kennen. (Want wie zitten er nou eigenlijk achter al die namen?)


    Vervoer


    Zoals ik al eerder zei, zal de meeting plaats vinden op een centrale plek. Bij het uitkiezen van een locatie zullen wij dan ook kijken naar de parkeergelegenheid en OV-mogelijkheden.


    Daarnaast moedigen we jullie ook aan om samen te reizen. Hiervoor zal een apart topic worden aangemaakt, zodat de mensen die willen gaan en zonder vervoer zitten toch kunnen komen!


    Sponsors


    We proberen bij de meeting zoveel mogelijk de kosten te dekken. We zouden het ook erg leuk vinden als er eventueel mensen/bedrijfjes een kleine bijdrage kunnen leveren. Wij kunnen dan reclame maken hier op de site en tijdens de meeting. Neem hiervoor contact op via [email protected].


    Tot slot zal ik alles even samenvatten. We willen een aantal dingetjes van jullie weten, namelijk:


    - Kan jij op vrijdag 12 september rond een uur of 20:00?


    - Zou jij een seminar/presentatie willen houden? (Mail naar [email protected])


    - Zou jij willen sponsoren? (Mail naar [email protected])


    Wij hebben er al zin in. Jullie hopelijk ook!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Voor mij is die datum ook niet te doen i.v.m. de avond dienst op het Call center.
    Heb gekeken om te ruilen maar vele hebben iets anders rond het weekend.


    Helaas dat ik niet kan komen.
    Volgende keer beter.


    Even een vraagje en mogelijk een idee.
    Weet niet of alles in een zaal is want mocht het in een zaal zijn misschien leuk om alles op te nemen zodat de leden die er niet waren het terug kunnen kijken en voor die gene die er geweest zijn terug kunnen kijken op een geslaagde meeting?

  • @M.Martens


    Jammer dat je niet kan. Het is zeker een idee om het op te nemen, maar dan moet iedereen hier wel toestemming voor geven. We zullen kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. ;)


    Niet iedereen als je het alleen op het podium of het gedeelte waar gesproken word zet. ;)
    Vanuit achter van de zaal kan ook maar dan krijg je het probleem wat jij schets.

  • De locatie hebben we (voorlopig) intern bepaald. Het betreft het Corderius College te Amersfoort en daar hebben we de beschikking tot 2 leslokalen en een aula die allen voorzien zijn van beamer, geluidsinstallatie, smart board en tafels/stoelen. Het Corderius College bevindt zich op de Lambert Heijnricsstraat 23, 3817 ER te Amersfoort (http://www.corderius.nl).


    De locatie is te bereiken met het openbaar vervoer door naar station Amersfoort te reizen, en vanuit daar bus 77, 78, 80, 82 of 83 te nemen (+/- 8 minuten). Uitstappen bij bushalte Nijenstede of Haydnstraat (lopen +/- 5 minuten). Ook ligt de school dicht bij de snelweg A28 (afslag 7, Leusden).


    Het eten en drinken voor de hele avond mogen wij zelf verzorgen, waardoor de kosten voor ons (en ook voor jullie) laag blijven. De prijs voor de entree maken wij z.s.m. bekend, in elk geval is het meenemen van max. 2 introducees (tegen betaling) toegestaan.


    Graag hoor ik wat jullie van de locatie vinden.

  • Ik vergat te zeggen dat er volledige WiFi dekking is in het gebouw! Dus we kunnen lekker door blijven appen, internetten en noem maar op.


    We zijn nu druk bezig met de community website vorm te geven, daarop kunnen straks de tickets worden gekocht, en kun je chatten met andere mensen. Daarnaast zijn we bezig met ons interne systeem (consumptie registratie + toegang registratie) en de consumptielijst (incl. prijzen).


    Meer nieuws volgt snel!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!