Watch Dogs

  • Hey,


    Aangezien iedereen hier in de ICT wereld zit. Vraag ik me af waarom is er nog geen topic over watch dogs?
    Ik wil watch dogs binnenkort aanschaffen maar ben aan het twijfelen.
    Wie heeft hem al?


    Deel je meningen je ideeën en noem maar op.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Ik heb dit spel recent aangeschaft en moet zeggen dat ik het enorm goed vind. Het brommer rijden is enkel wat onrealistisch, hierbij zie je dat ze gewoon dezelfde omgeving hebben genomen als bij een auto.
    Verder zijn er genoeg activiteiten te doen, buiten de campaign om.


    De campaign heeft een sterke verhaallijn die zeer mooi in elkaar zit, het is praktisch onmogelijk om enkel de campaign te doen aangezien je meer geld nodig zal hebben waardoor je mensen hun telefoon moet gaan hacken etc.


    Wat ik dan weer jammer vind is dat het enorm hoge specificaties vereist. Zo kan ik bijvoorbeeld het spel enkel goed runnen wanneer mijn internetbrowser gesloten is en skype ook. Moet ik maar een betere pc komen..


    Kortom een goed spel, jammer van de hoge systeemvereisten!

  • Ik ben het ook sinds gister aan het spelen op me PS4 en het is echt een geweldig spel :D vooral de digitale trips zijn awesome!! :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik heb juist gelezen dan de kwaliteit op de PS3 beter is dan op de PS4 omdat ze het niet hebben aangepast kwa grapichs die de ps4 aan kan. Ze hebben het zo gedaan dat ze het ook meteen kunnen uitbrengen op next-gen consoles. Kwantiteit boven kwaliteit.


    Correct me if i'm wrong.

  • Ik heb juist gelezen dan de kwaliteit op de PS3 beter is dan op de PS4 omdat ze het niet hebben aangepast kwa grapichs die de ps4 aan kan. Ze hebben het zo gedaan dat ze het ook meteen kunnen uitbrengen op next-gen consoles. Kwantiteit boven kwaliteit.


    Correct me if i'm wrong.


    Ik had allesinds beter kwaliteit verwacht.
    Maar nietemin is het wel een leuk spel ;)

  • External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    Hier kan je verschil van graphics bekijken: PC/PS3/PS4 ;)

  • External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    Hier kan je verschil van graphics bekijken: PC/PS3/PS4 ;)


    Bedankt voor de video!
    Zo zie je dat het iets beter is op de PS4
    maar dat houdt mij net niet tegen om te spelen! ;)

  • Juist beter op de PC, al is PS4 en PC redelijk gelijk :P
    Dit is uiteraard wel afhankelijk van je hardware ;)


    Maar buiten dat om, zou ik liever voor PS4 kiezen!
    Heb zelf helaas (nog) geen PS4, maar een PS3.
    Maar vermaak me nog goed met GTA5 en sinds aantal dagen BF4.
    Al merk je met BF4 ook dat de PS3 ver op zijn eind zit en meer ontwikkeld is voor next-gen/PC.

  • Ik heb juist gelezen dan de kwaliteit op de PS3 beter is dan op de PS4 omdat ze het niet hebben aangepast kwa grapichs die de ps4 aan kan. Ze hebben het zo gedaan dat ze het ook meteen kunnen uitbrengen op next-gen consoles. Kwantiteit boven kwaliteit.


    Correct me if i'm wrong.


    Ik heb Watch_Dogs op de PS4 en een vriend van mij speelt hem nog op de PS3, de graphics op de PS4 zijn overduidelijk een heel stuk beter dan op de oude console.


    Ieder spel heeft verder zijn schoonheidsfoutjes, zo ook Watch_Dogs. Echter neemt dat zeker niet weg dat de game erg leuk is om te spelen (Campaign en Multiplayer). Het is vanuit mijn mening dan ook zeker een aanrader.

  • Ik wou hem eerst ook op de PC spelen, maar me PC kan hem niet aan dus kocht ik maar een PS4 (me eerste console) en Watch Dogs^^ en ik ben zeer tevreden met mijn keuze ;) Enigste minpunt dat ik tegengekomen ben tijdens het spelen is de overdreven reacties van npc's als je met je motor of auto ergens rijdt waar ook npc's rond lopen (ook al is het gewoon een weg) en hun dom gaan schreeuwen "Look out!", "Maniac..", "We have roads for a reason" lowl :P en ik vond het jammer dat je bij online rondzwerven elkaar niet kan hacken.. of gezamelijk iemand hacken zou ook leuk zijn geweest :D

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!