Ideetjes

ICTscripters maakt gebruik van cookies. Door het gebruiken en browsen naar onze site gaat je automatisch akkoord met het gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie

• Ik heb een klein aantal ideetjes die misschien wel leuk zijn om uit te werken.

Real Time pages

Door middel van Node.JS & Socket.IO is het misschien leuk om topic's, reactie's en andere dergelijke dingen live te updaten. Dit is niet echt iets noodzakelijks, maar is wel een leuke en mooie feature om te hebben. Niet het simpelste om te maken maar we hebben een hele Community waar vast wel mensen paraat staan om te helpen!

ICTscripters App

Als je nu bijvoorbeeld een privé berichtje binnen krijgt kan je instellen om dan een mailtje te krijgen. Misschien is het leuk om een soort notificatie app te maken die je steeds gewenste Push berichten stuurt. Denk aan: nieuw reactie op jou Topic, nieuwe reactie op jouw favorieten Topic, iemand die je genoemd heeft in een reactie (@dees040 staat dan bijvoorbeeld in de reactie/topic), etc. Met een menu waar je kan instellen wanneer of wat je binnen wilt krijgen. Ook niet simpel om te maken, maar ook hier zullen er vast wel mensen zijn die mee willen helpen.

Grotere page icons

Op de mobiele versie zijn de pagina nummer knopjes even groot als op de volledige web versie. Als ik op mobiel zit moet ik vaak inzoomen om naar de volgende pagina te gaan of ik druk mis en wordt naar een andere pagina gestuurd. Op een mobiele versie is het altijd fijn als je niet hoeft te in- en uitzoomen. Dit is een puntje waar ik me zelf een beetje aan ergerde.

Vooral de eerste 2 puntjes zijn dus 2 leuke bijvoeging aan ICTscripters en leek mij leuk om te hebben. Hopelijk ben ik niet de enigste die dit vindt.

Ik hoor graag wat jullie van deze ideeën denken!
      Met vriendelijke groet,

Dees Oomens