Ubuntu versie update

  • Beste lezer,


    Ik wou mijn Ubuntu 12.04 LTS updaten naar Ubuntu 12.10. Ik ben naar de update-manager gedaan en heb de update laten draaien. Toen deze klaar was kreeg ik een Popup waarin stond dat ik mijn pc opnieuw moest opstarten om de update te voltooien. Ik drukte hierop en mijn pc starten netjes opnieuw op. Toen Ubuntu opstarten kreeg ik zoals normaal als eerst een zwart scherm met een wit knipperend streepje die normaal 5 seconden duurt. Echter dure deze langer dan 5 seconden. Na ongeveer 5 minuten ben ik gaan eten. Toen ik terug kwam was het knipperende streepje er nog steeds. Ik heb mijn computer uitgezet en na enkele minuten weer aangezet. Dit keer ging ie verder dan een wit streepje en starten die normaal op tot aan het scherm waar hij alles gaat laden. Hij eindige met een no process found error en heb hier een foto van gemaakt en zal deze meesturen. Ik weet niet of deze error een erge error is namelijk. Verder kan ik wel op aegir.local inloggen via Ctrl + Alt + Home + F1 als ik in het laadt scherm zit.


    Weten jullie misschien wat er mis is en wat ik moet doen om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!