Voetbalwedstrijd simulatie script

  • Ik ben op zoek naar:


    een script om wedstrijdresultaten (uitslag, wedstrijdstatistieken, waarderingscijfers spelers, gele kaarten, rode kaarten, blessure's e.d.) te berekenen op basis van kwaliteiten van spelers (balbehandeling, handelingssnelheid, verdedigen, koppen, snelheid, loopvermogen, spelinzicht, traptechniek, creativiteit, doelgerichtheid, agressiviteit, blessuregevoeligheid, één karaktereigenschap (bv gedisciplineerd en dus constant, of juist heel wisselvallig (ene wedstrijd goed, andere wedstrijd onzichtbaar), moraal, fitheid en routine, felheid waarmee het team de wedstrijd ingaat, etc. Deze gegevens worden overigens ingeklopt.


    Ik zoek dus alleen een script om een wedstrijd tussen twee teams op basis van deze gegevens te simuleren. Wie kan me hiermee helpen?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vermoed, om eerlijk te zijn, dat je zoiets op maat zal moeten laten maken. Waarschijnlijk zal het net eens goedkoop zijn.

    Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. :) Het hoeft overigens niet zo uitgebreid te zijn als bv. Online Soccer Manager (OSM) met allerlei trainings, financiële, betaal en user functies erbij.



    Eerder zoiets als de oude textbased managergames, maar dan voor alleen de wedstrijden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!