OpenSourceCms

  • Hallo allemaal,


    Ik ben voor de lol, en omdat ik joomla en wordpress gewoon niet fijn vindt begonnen aan een cms systeem, opensource ofcourse. Nou wil ik jullie vragen om jullie mening en of jullie ideeën en tips hebben? Ben er net in begonnen en richt me nu vooral op het admin paneel, dat ook wel een van de belangrijkste onderdelen is met een cms.


    Ik schrijf het geheel in PDO, maar aangezien ik dat lerend ben duurt het programmeren iets langzamer, want bijv. mysqli ken ik geheel. Al iemand mij wil helpen voeg me maar toe op skype via me profiel.


    Online demo/Github:
    Demo <- Site zelf
    Admin <- Admin paneel.
    Github


    En hierbij dan de demo gegevens voor admin paneel:
    User: demo
    Pass: demo


    Ik hoor graag jullie mening, ideeën etc.


    Met vriendelijke groeten,
    Mentimjojo

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

    Bewerkt één keer, laatst door mentimjojo ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • stijnhau dat zeg je heeel goed je betaalt dan voor de support dus een dienst en niet het product ;)


    Maargoed even weer on-topic... ik vind het persoonlijk erg tegenvallen dat er geen duidelijk structuur in zit, dan wel OOP waardoor ik het nooit zou gaan gebruiken verder natuurlijk succes gewenst met je project... want het is en blijft natuurlijk een manier om php te leren neem ik aan. :thumbup:

  • M.Beers Ja het is inderdaad een groot leer project. En alles word gratis, zowel de source als support. Maar ik ben voorlopig toch eerst bezig met het admin gedeelte en functions en classes voor menu's etc, En ik zal is kijken of ik meer OOP kan gebruiken, als ik het een keer geleerd heb natuurlijk:P

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!