Potentiële URL verkorter(500+ URLs in een week)

  • Hierbij open ik een veiling voor mijn gloednieuwe en pas net gelanceerde website, URL*2S.eu
    Het betreft een systeem dat aangekocht is op Codecanyon, echter verkoop ik de gehele website dus ook inclusief het domein en bijhorende(exclusief hosting).


    De website is pas 2 weken oud, zelf heb ik het gelanceerd met bedoeling dat het gewoon 50 verkorte URLs per maand zou krijgen(zoals het vorige project). Echter kreeg het bij de lancering al 125 verkorte URLs.
    Nu na twee weken(helaas hadden we 3 dagen downtime..) zijn er verschillende aantallen verkorte URLs maar hebben we al 740 verkorte URLs en zijn er op die URLs al 5076 keer op geklikt(vandaag al 1890 keer).


    Het systeem bevat een registratie systeem met inloggen, deze was tot nu toe uitgeschakeld(ingeschakeld voor jullie). Administrators kunnen alle URLs bekijken en beheren en kunnen ook zien welke URLs het meeste zijn geklikt(op dit moment een URL met 600 kliks). Er is best veel aan SEO gedaan waardoor Google de site goed opneemt, echter is het een .eu domein wat dus kan tegenvallen.


    Hoe je aan de site kan verdienen is door de optie om advertentie ruimte te verkopen, er zijn drie opties in het admin paneel om verschillende banners(qua grootte) te plaatsen. Ook heb je nog talloze andere opties die je aan de site kan veranderen. Momenteel is de site beschikbaar in drie talen: Engels, Frans en Nederlands waarbij Engels de standaard taal is i.v.m. internationale bezoekers i.p.v. veel Nederlandse bezoekers.




    Website: URL2*S.eu (link gelieve niet noemen ivm SEO)
    Leeftijd site: 2 weken(hierbij zaten ook dagen met downtime ivm mijn hosting).
    Domein registar: Versio
    Responsive lay-out: Ja(exclusief admin paneel).
    Potentiëel?: Ja, per dag komen er ongeveer 100+ verkorte URLs bij, er wordt per dag verschillend geklikt op die URLs met pieken van 1800 clicks bijvoorbeeld.
    CMS: Grotendeels wel, er zit een admin paneel bij waardoor je gemakkelijk pagina's kunt maken en je kunt zelf talen toevoegen.


    Statistieken:
    http://prntscr.com/399ert - Hier kan je zien dat er relatief vaak en snel een URL verkort wordt. Wegens priivacy redenen voor bezoekers kan ik de namen en URLs zelf niet laten zien.
    http://prntscr.com/399hl1 - Hier kan je de top 5 verkorte URLs zien, er zit ook een 18+ site bij die ik even helemaal weg gehaald heb.
    http://prntscr.com/399flz - Hier kan je een grafiek van de verkorte URLs zien en de kliks op de URls zelf. De lichtgroen/lichtblauwe is URLs, de donkerblauwe is kiks, en rood is 0 aangezien ik dit net aan heb gezet.


    Het aantal URLs en kliks blijft omhoog gaan en de reden dat ik het wil verkopen is omdat ik het moet onderhouden en zorgen dat alles in orde blijft(vooral met mijn hosting).


    Veiling:
    Min bod: €30,-
    Opbieden met: €2,50
    BIN: €50,-


    Ik ga niemand admin maken aangezien deze dan URLs kan verwijderen etc, ik kan eventueel meer laten zien via Teamviewer maar meer helaas niet. Eventuele bezoekers statistieken zijn er ook helaas niet. Domein loopt tot 15-5-2014.

  • "Potentiëel?: Ja, per dag komen er ongeveer 100+ verkorte URLs bij, er wordt per dag verschillend geklikt op die URLs met pieken van 1800 clicks bijvoorbeeld." - TS


    "975 Unforgettable Clicks" - website


    Hoe zit dat? Heb wellicht in interesse. ^^

    Bewerkt één keer, laatst door Guitar: Bij nader inzien geen interesse. ().

  • "Potentiëel?: Ja, per dag komen er ongeveer 100+ verkorte URLs bij, er wordt per dag verschillend geklikt op die URLs met pieken van 1800 clicks bijvoorbeeld." - TS


    "975 Unforgettable Clicks" - website


    Hoe zit dat? Heb wellicht in interesse. ^^


    975 clicks zijn de aantal links die ook daadwerkelijk geklikt zijn door de maker. Op het admin paneel zie je hoeveel de URLs door iedereen zijn geklikt. 7.000 kliks zijn er nu al en 1000+ verkorte urls.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!