[PHP] Button Click Counter [ASK]

  • Goedeavond ICTSCRIPTERS.com ,


    Ik zal me gelijk even voorstellen.


    *Knip*


    Maarja daar voor maak ik dit topic niet:P


    Ik ben al een uurtje op zoek naar een count script..


    Bijv dat je op een button drukt en de teller +1 gaat;)
    Maar ik wil dit niet individueel doen, maar dat alle counts van iedereen bij elkaar op geteld word en IP bij laad.


    Ik wil bij de miljoenste hit een PSC uitdelen van 10 euro:D


    Dus iemand die mij dat script wil geven? Of eventueel heb ik er ook wel een paar euros voor over:)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • First of all, aangezien je bereid bent te betalen en je iets zoekt, hoort het onder gezocht in marktplaats:), ten tweede er zijn genoeg van dat soort scripts, en niet moeilijk om te maken, als je wil leren progammeren is dat zeker een uitdaging;)

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • First of all, aangezien je bereid bent te betalen en je iets zoekt, hoort het onder gezocht in marktplaats:), ten tweede er zijn genoeg van dat soort scripts, en niet moeilijk om te maken, als je wil leren progammeren is dat zeker een uitdaging;)

    Dat is het hem nou... ik heb al tijdje zitten zoeken maar geen resultaat gevonden:(
    En ik weet net hoe ik een website in elkaar flatsen dus laat staan dat ik zoiets kan maken.



    Hopelijk heb je een linkje of kun je z'n script hieronder plaatsen?:D

  • kan ook, zet je gwn tel.txt en bij elke keer tellen 1tje omhoog. Maar dat moet je zelf maar even onderzoeken. De source overigens zal ik hierbij zetten


    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!