Gezocht: icoon (battle)

  • Beste,


    Ik zoek iemand die voor mij een icoon zou willen maken voor een bedrijf wat ik binnenkort wil gaan starten. Het wordt een bedrijf in IT software (en soms ook hardware) oplossingen, dus het icoon moet ook in die stijl zijn. Het liefste wat meer richting de "oplossingen" designen en dus niet een software/hardware icoontje. Daarnaast geen druk icoon maar een rustig en herkenbaar icoon dat in max. 2 kleuren uitgevoerd dient te worden, namelijk #08ACE2 en #007ACC. #08ACE2 heeft de voorkeur voor veel gebruik. Uiteraard moet ik alle rechten kunnen krijgen en moet het icoon minimaal 512x512 pixels groot zijn. Het liefste is PSD of EPS formaat, op hoge kwaliteit.


    Doordat ik niet echt bepaald een idee heb wat dit moet kosten, wil ik er een soort van battle van maken. Maak dus een icoon die aan de bovenstaande eisen voldoet en stuur deze via dit topic in, tezamen met je prijs. Ik kies dan uit de inzendingen welk icoon ik wil nemen. Je mag het icoon ook per PB insturen als je niet wilt dat het in het topic wereldwijd beschikbaar is.


    Ik hoop op leuke inzendingen!


    Groet,


    Lars

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!