Gezocht, Online Werk,klusjes !

  • Beste leden van IctScritpers,


    Bij deze zoek ik online Werk/Klusjes.
    Ook zoek ik nog nieuwe projecten, waarmee ik kan helpen.


    Enkele voorbeelden van klusjes:


    - Promoten van websites/Games/Community's,etc.


    - Helpen met het bedenken/Uitvoeren van een project.


    - Het helpen met het opzetten van Webshobs.


    - Advies/feedbacks geven.


    - Vertalen van websites.

    - Helpen met verkopen van items. ( voorbeelden: Script,layouts,websites,spullen,etc...)


    - En nog veel meer!
    [b]

    De prijs hangt ervan af wat ik moet doen.
    Heeft u nog vragen over mij? Wilt u graag voorbeelden van wat ik al gedaan heb?
    Stuur dan gerust een berichtje.


    Met Vriendelijke Groeten,
    Itsme[/b]

  • Beste TS,


    Ik heb zat te doen omtrent een webshop vullen , mijn vader is de eigenaar van een tweewieler zaak. Alleen het werk van het vullen van de webshop is een zeer groot karwei er zijn circa een ton aan onderdelen te verkrijgen. Er ligt op voorraad bij de winkel aan onverkochte onderdelen circa 100.000 in verkoop waarde.


    Er word momenteel niet goed bijgehouden hoeveel en van welk product op voorraad is dit gebeurt allemaal in een kladblokje. Met een webshop en kassa systeem die bijhoud wat er word verkocht en hoeveel er op voorraad is hoopen we wat orde te krijgen.


    De snelste manier lijkt me om de leveranciers te vragen of ze alle producten in een csv of andere soort van tabel kunnen zetten zodat je het via een csv kan uploaden naar de webshop.


    Dit is een zeer grote klus en neemt veel tijd in beslag. We draaien momenteel op een verouderde versie van prestashop, ik zal hem updaten naar de laatste versie allen zijn er dan wat moeilijkheden met de template.



    Wat is uw leeftijd en wat voor tarief rekent u voor dit werk ?

  • De mediawinkel waar ik op dit moment stage loop, krijgt via livesync gewoon alle producten binnen zonder ook maar wat te hoeven doen. Dit is zeker een "must" met boven de duizend producten!

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • De mediawinkel waar ik op dit moment stage loop, krijgt via livesync gewoon alle producten binnen zonder ook maar wat te hoeven doen. Dit is zeker een "must" met boven de duizend producten!



    U bedoelt dat jullie een doos met producten krijgen de bon inscannen en het staat in de webshop ? , bij ons in de zaak hebben we een prijzen tang waarmee je elk product individueel moet prijzen. Ook als er producten besteld moeten worden dan bellen ze altijd dit zorgt voor veel stress omdat ze soms aleen bellen om te vragen of de winkel open is als je dat online zou kunnen doen dan heb je minder mensen die bellen en kunnen ze online kijken of hun product er is.

  • Nee wij krijgen gewoon zoals ik al zei alle producten binnen (in de webshop) via livesync met natuurlijk de goeie winst marge bij elk nieuwe product, we hoeven verder niks te prijzen :P gaat allemaal automatisch^^ we hebben ook natuurlijk een showcase winkel waar een aantal van de aangeboden producten staan en waar je dus ook gewoon dingen kunt kopen/bestellen. Simpel toch? ;)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!