[TK] Uitverkoop totaal aantal site

  • Hallo,


    ik heb besloten om te stoppen met mijn sites en projecten waarmee ik bezig ben, merendeels van de projecten zijn al stopgezet. Echter zijn er nog een klein aantal projecten die ik op de verkoop doe.


    Nu wil ik hier geen veiling van maken, maar maak ik er een vast staand bod. Ik verkoop een totaal pakket voor €60,-.
    In dit pakket zit al het onderstaande:


    -rasolutions.nl
    RASolutions.nl heeft een responsive lay-out welke oorspronkelijke afkomt van Themeforest. Ik heb zelf een klein pagina systeem en follow systeem erin verwerkt. Er zit een blog systeem in met een werkend reactie systeem. Ook het contact systeem werkt. Het is gemaakt met PHP/Jquery/JS/HTML/CSS/MySQLI(OO).
    Na aankoop van het pakket doe ik afstand van mijn licentie.


    De domeinnaam rasolutions.nl verloopt op 12-01-2014 en staat geregistreerd bij Versio.
    Ik hield zoals gezegd zelf bij hoeveel bezoekers er kwamen, dit deed ik twee maanden dat de site online was. Vanaf toen tot nu waren er 7.500 bezoekers(niet uniek).


    -rasolutions.eu
    Om ervoor te zorgen dat RASolutions.nl naamsbekendheid kreeg en ook meer bezoekers zou krijgen, had ik de domeinnaam raoslutions.eu aangekocht. Om dubbel content te voorkomen verwijst rasolutions.eu door naar rasolutions.nl.


    De domeinnaam rasolutions.eu verloopt op 25-07-2014 en staat geregistreerd bij Versio.
    Deze site heeft behalve een HTML bestand verder geen bestanden, bij aankoop ontvangt u de domeinnaam en indien gewenst het index bestand.


    -mijnrpg.eu
    Oorspronkelijk zou dit een site zoals mijnmaffia.nl worden, echter hebben ik en voormalige partner besloten het anders te doen. Het project is nooit afgerond, de template die erop zit is een gratis template. Er zit een registreer script in welke bugged is, deze werkt met JS/Jquery.
    Er zit een alert JS systeem in, het script was aangekocht op Envato, na verkoop doe ik hier afstand van.


    De domeinnaam mijnrpg.eu verloopt op 12-04-2014 en staat geregistreerd bij Versio.
    De talen PHP,HTML,CSS,JS/Jquery en MySQLI(OO).


    -mafiastart.nl
    Op dit moment staat er niks op het domein mafiastart.nl en zal er ook niks op te komen te staan. In het begin had ik zelf kleine maffia sources erop staan welke ik vaak voor klanten zat te debuggen of aan te passen. Echter is het een mooi domein om te gebruiken voor je mafia game.


    De domeinnaam mafiastart.nl verloopt op 29-05-2014 en staat geregistreerd bij TransIp


    Om het niet veel langer te maken, onderstaande nog drie domeinen:
    - tbforum.eu , verloopt op 12-02-2014 en staat geregistreerd bij TransIP.
    - sitebeheer.eu , verloopt op 27-06-2014 en staat geregistreerd bij Versio.
    - rsmills.eu , verloopt op 14-11-2014 en staat geregisteerd bij Versio.


    Nogmaals, het is geen veilig maar een vast pakket, het kan gekocht worden voor €60,-.
    Betalingsmogelijkheden zijn Paypal of Overschrijving.


    Ik ben erop gewezen dat afstand doen van een licentie bij Envato niet mogelijk is, daarom krijg je bij aankoop van sites met een Envato script/template het er bij.

    Met vriendelijke groet,
    Reza.

    Bewerkt één keer, laatst door Reza ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zodra je een item van Themeforest doorverkoopt kun je geen afstand doen van de licentie. Deze is namelijk gebonden aan een account. De koper zal dus ook nooit deze licentie in bezit kunnen krijgen.


    Waar het dus op neer komt is dat je de website inclusief Themeforest thema wel mag verkopen, maar geen afstand mag doen van je licentie / doorverkopen.

  • Zodra je een item van Themeforest doorverkoopt kun je geen afstand doen van de licentie. Deze is namelijk gebonden aan een account. De koper zal dus ook nooit deze licentie in bezit kunnen krijgen.


    Waar het dus op neer komt is dat je de website inclusief Themeforest thema wel mag verkopen, maar geen afstand mag doen van je licentie / doorverkopen.


    Bedankt voor het erop wijzen, ik zal dit morgen(helaas te weinig tijd om dit nu te doen) aanpassen in mijn bericht.
    De lay-out en eventuele aangekochte scripts op Codecanyon worden erbij geleverd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!