Teensmarket, tienermarkt, de markt voor tieners (te koop).

  • Beste,


    Wegens een faillisement ben ik genoodzaakt om enkele van mijn projecten te verkopen.
    Ik bied hierbij ook één van mijn waardevolste projecten aan (iets dat bijna afgewerkt is/was).
    Het idee was dat veel tieners nogal zeer weinig geld hebben en daardoor niet zoveel kunnen kopen.


    Daarom wou ik een website maken waarop tieners klusjes kunnen doen voor andere tieners/bedrijven/particulieren etc.
    Het zou moeten lijken op het bekende Odesk (http://www.odesk.com) of 5 euro markt (bij jullie allen wel bekend).
    Ik heb het script volledig in het engels laten ontwikkelen en dit is bijna af. Echter heb ik geen kapitaal en tijd om het nog uit te baten/af te werken etc.


    Ik heb er bijna 1500 euro voor betaald. Echter ben ik genoodzaakt elk redelijk bod aan te nemen (vanwege mijn faillisement).


    Je
    krijgt niet alleen het script, maar ook de domeinnamen teenersmarket.com, teensmarket.be, teensmarket.com en teensmarket.nl


    erbij. Indien je dit goed speelt kan je hier
    werkelijk heel wat geld mee verdienen. Het is aan jou om dit project
    groot en bekend te maken. En dan kan je werkelijk hiermee xxxx per maand
    verdienen.


    Design, meer informatie etc. kan op aanvraag verkregen worden.


    De prijs is nader overeen te komen. Het mag weg tegen elk (redelijk) bod. Maar ik denk er persoonlijk wel aan tussen 200 - 300 euro (dat is 1/5 van wat ik de programmeur heb betaald).


    Een demo is live te bekijken op: http://www.Teensmarket.com


    Met vriendelijke groetjes,

  • Beste,


    Het systeem is gereed en volgende functies zijn beschikbaar:


    - Aanmelden, inloggen, afmelden.
    - nieuwe "post" openen, beschrijving, afbeelding, titel toevoegen. (deze op de homepage laten verschijnen)
    - Er is is een subpagina aangemaakt voor contact, partners, adverteren, rules en terms etc.


    Echter wordt er gebruik gemaakt van bootstrap (wat ik niet zo goed ken, ben namelijk zelf geen programmeur). Daarom kan ik de database niet koppelen aan het script... Ik vind nergens waar ik de gegevens moet invullen.


    Ik probeer zo snel mogelijk een werkende versie klaar te krijgen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!