Twittio, een Twitter Marktplaats nu te koop!

  • Beste,


    Enige tijd geleden heb ik een Twitter marktplaats overgekocht van een goede vriend van mij.
    Echter speel ik met hetzelfde probleem als hij, ik ben namelijk geen "fervente" of "bekende" twitteraar.
    Daarom ben ik op zoek naar een opvolger voor dit project, iemand die de website zou willen overnemen.


    Twittio is een online marktplaats waar iedereen die een twitter account heeft zich kan aanmelden en "tweets" te koop kan stellen. Een koper kan dan een "tweet" kopen en hiervoor betalen (systeem is volledig in orde). De verkoper krijgt 90% en de eigenaar van Twittio krijgt per gekochte tweet 10%.


    Je krijgt niet alleen het script, maar ook de domeinnamen Twittio.be, Twittio.nl en Twittio.com erbij. Indien je dit goed speelt kan je hier werkelijk heel wat geld mee verdienen. Het is aan jou om dit project groot en bekend te maken. En dan kan je werkelijk hiermee xxxx per maand verdienen.


    Ik doe dit weg wegens faillisement.


    Ik heb het project zelf gekocht voor 500 euro, maar doe het weg voor slechts 300 euro. Indien ik een waardige opvolger vind, kan er wel iets geregeld worden als 50/50 (als je niet beschikt over het geld).


    Design, meer informatie etc. kan op aanvraag verkregen worden.


    Met vriendelijke groetjes,

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste,


    Bedankt voor u goede raad. Dat was ook het probleem met deze marktplaats. Er is een .db file bij de bestanden toegevoegd die ik (persoonlijk) niet geinstalleerd krijg/kreeg. Ik heb het in het verleden laten installeren door een ervaren programmeur maar heb de website enkele dagen geleden offline gehaald.


    Met vriendelijke groetjes,
    Timothy

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!