Crime / Maffia / Gangster Site www.streetgun.net

ICTscripters maakt gebruik van cookies. Door het gebruiken en browsen naar onze site gaat je automatisch akkoord met het gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie

• Crime / Maffia / Gangster Site www.streetgun.net

Mag op slot, licentie nog 2 weg.

Website blijft in bezit.
      Afbeeldingen
      • targetpay.png

144.89 kB, 946×343, 243 keer bekeken
      • 2013.png

144.56 kB, 1,600×900, 195 keer bekeken
      • inkomen bar 2013.png

86.8 kB, 1,578×676, 186 keer bekeken

Source Code

1. Streetgun.net -> Terug aan de top!

Post werd 3x aangepast, het laatst door hicham ().

• @Hicham
      Meestal berekenen ze dit door maandelijkse inkomsten (dan wel stabiele inkomsten) een volledig jaar te rekenen.

Als voorbeeld:
      Je verdient stabiel tussen de € 1.000 en € 1.500 per maand 1 jaar lang, dan krijg je dus een middenweg:

€ 1.250 x 12 = € 15.000 per jaar (als voorbeeld).

Moet het natuurlijk wel stabiele inkomsten hebben van zeker een jaar lang, ik weet niet hoelang de website bestaat?
      Echter gaat het hier om een Criminals spel, deze zijn niet zo populair onder mensen aangezien je ze overal kan downloaden.
      Dat het in Smarty staat maakt het niet meer populair, het is gewoon wat netter geregeld, vind zelf alleen hier en daar nog wat kleine fouten.
      Als je bijvoorbeeld op "Online Gangsters" klikt krijg ik de layout opnieuw te zien als een iFrame wat dus bij mij al aangeeft dat het met iFrames gedaan is.
      Ik zou er zelf niets voor over hebben omdat het geen uniek idee is, je moet concurreren met een groot aantal aan criminals spellen.
    • Bedankt voor de feedback, en inderdaad dat het werkt via Iframe. Maar dat is duidelijk omdat ik aangeef dat het vanuit de oude Criminals bestaat, maar de inkomsten zijn vrijwel stabiel. Het clubje bestaat uit nette leden die altijd alles aangeven.
      Maar verder zijn de scripts die ik erin heb uniek (zelf gescript) en zijn mijn eigen idee'n.

Er is altijd concurrentie maar verdien toch wel netjes +- 2000 € per jaar ermee. Een leuke extra, vergeet niet dat er geen promotie in wordt gegooid.

Verder is het in AJax / XML / Smarty tpl gescript dus wel uniek in meeste onderdelen.
      streetgun.net/traffic.php?ccc=…_createXml&Run=getUsrinfo
      ingelogd zijn om de XML te bekijken
      gr

PS: Weet dat criminals te downloaden zijn maar niet zo een helemaal bugloos / nette staat
      Zijn genoeg OSBanditi source's te download zijn maar wil niet direct zeggen dat je geld ermee gaat verdienen en zit een hoop werk aan

Source Code

1. Streetgun.net -> Terug aan de top!