meerdere aanzoeken

  • Beste,

    Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik naar onderstaande dingen nog op zoek ben voor mijn website ( http://www.federationwars.be )
    :


    Een promotor


    Ik ben op zoek naar een promotor die een publiek kan aanspreken en overtuigen van tussen de 12 en de 25 jaar. Bij voorkeur had ik ook liefst iemand gehad die zelf in deze doelgroep zit mits dit uit ervaring bekeken beter werkt. De periode dat deze persoon voor me zal werken zal toch zeker enkele maanden duren. Tevens sta ik er op dat deze persoon professioneel is en iets van het vak kent. deze zal dan ook zeer loyaal betaald worden per lid dat hij/zij aanbrengt op de site. Een bonus bij goed werk zal ook niet uitgesloten zijn.


    Uitleg over de betalingen zal ik bij aanvraag via pm beantwoorden.


    Plaatsen waar ik mijn banner kan plaatsen


    Ik ben op zoek naar sites die een groot aantal unieke bezoekers per dag over de vloer krijgen. Graag had ik bij interesse een printscreen gezien van deze cijfers. Wat zeker een pluspunt kan zijn is dat de site zelf een doelgroep heeft van tussen de 12 en de 25 jaar mits dit ook mijn doelgroep is.



    Info over mij en mijn doel


    De site die ik heb gekocht ( ben zelf geen scripter ) is een maffia game. Vele mensen zeggen dat dit soort site al helemaal uitgemolken is. Toch wil ik het tegendeel bewijzen. Ik ben er immers van overtuigd dat mits de nodige inzet, passie en de nodige investeringen zo'n soort site toch nog succes kan hebben. Ik ben voor 150 % vastberaden om er iets van te maken en zal hiervoor veel over hebben. Ik besef dat dit een jaren-project kan worden maar dat maakt me niets uit. Ik heb een doel en daar ga ik voor de volle 150 % voor. Echter kan ik dit niet zonder de sleutels van een succesvolle site en daarmee dat ik bovenstaande diensten verzoek. Ik hoop dat ik deze personen hier zal kunnen vinden.




    Mvg,


    Jeroen Voorspoels


    Edit van Tim:
    Toestemming om dit te plaatsen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!