Tabs van 2 verschillende objecten samenvoegen en werkend maken / laatste 5 topics van een bepaald deel van het forum zien

  • Hallo allemaal



    Hier een paar screens van wat ik bedoel





    Is er iemand die weet wat ik dus moet doen om dat tekunnen oplossen dat het dus wel goed samen kan gaan werken en dat dus wel de laatste 5 berichten van een bepaalt forum laat zien en als er maar 3 berichten zijn in een bepaalt forum dat hij dus maar 3 laat zien enc enc


    Alvast bedankt voor de hulp


    Ik hoop at ik mijn problem zo een beetje goed heb uitgelegd en dat jullie snappen wat ik bedoel


    Greets Terr0r



    EDIT


    Citaat


    Het probleem met bijde objecten goed laten zien in news.php de (hoofdpagina van de ingame) is gelukt


    Alleen als ik nu de tabs voor het forum gedeelte wil gaan gebruiken dan gaan de tabs niet normaal open maar gaan ze naar onder open


    En dan gaan de tabs bij PM weg en is zeg maar de inbox/outbox/versturen niet meer zichtbaar daar moet ik dan weer op de tabs klikken voor dat zichtbaar is

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoi,


    Erg vervelend dat je een probleem hebt. Volgens mij is dit een forum waar mensen worden geholpen door code te plaatsen. Ik heb de moeite genomen om probleem 1 te lezen en het enigste wat ik kan zeggen is dat het lijkt alsof je je code ergens vandaan kopieert en dat je niet echt weet wat je kopieert alleen dat je weet wat het doet. Ik heb nog nooit met banditi gewerkt maar het lijkt mij hier te gaan om javascript tabs. Misschien is het mogelijk dat je 2 tabs hebt met het zelfde ID in de divs? Heb ik het mist plaats dan code dat we kunnen zien wat je fout doet. +1 voor de screenshot -1 voor geen code.


    Edit: Misschien divje vergeten af te sluiten na het copy & paste?

  • Hoi,


    Erg vervelend dat je een probleem hebt. Volgens mij is dit een forum waar mensen worden geholpen door code te plaatsen. Ik heb de moeite genomen om probleem 1 te lezen en het enigste wat ik kan zeggen is dat het lijkt alsof je je code ergens vandaan kopieert en dat je niet echt weet wat je kopieert alleen dat je weet wat het doet. Ik heb nog nooit met banditi gewerkt maar het lijkt mij hier te gaan om javascript tabs. Misschien is het mogelijk dat je 2 tabs hebt met het zelfde ID in de divs? Heb ik het mist plaats dan code dat we kunnen zien wat je fout doet. +1 voor de screenshot -1 voor geen code.


    Edit: Misschien divje vergeten af te sluiten na het copy & paste?


    Dat is zeker vervelend dat ik een probleem heb


    Ik wil best de code plaatsen maar aangezien ik geen trek heb dat ik werk verricht aan een stukje code wat een andere zo kan kopieren en plakken dat gaat niet door ik wil best de code via PM versturen als dat nodig is


    Ik heb de code inderdaad gekopieerd
    Ik weet wat ik kopieer en
    Ik weet het doet
    Ik weet wat ik er mee kan


    Ik heb geen 1 de zelfde benaming voor de tabs het is niet zo dat het wat ik gemaakt heb niet werkt het werkt juis wel en goed alleen het werkt niet samen met elkaar dat is het probleem


    Ik ben niks vergeten tekopieren aan divjes of tabels of wat ook


    Mvg Terr0r

    Even off-topic, welke source is dat? want hij komt me erg bekend voor.


    On-topic:


    Misschien is het beter dat je de problemen die je hebt beter verwoord.


    Offtopic : In welk deel van het forum leg ik mijn probleem neer ?


    On-topic: Beter dan dat kan haast niet maar goed


    Mvg Terr0r

    is dit niet banditi source ?


    Ja dit is de banditi source


    Mvg Terr0r


    Maar goed nu ben ik nog steeds geen steek verder dan dat ik al was


    Iemand die mij mischien verder kan helpen ?


    Alvast bedankt


    Mvg Terr0r

  • Natuurlijk kan niemand je verder helpen!
    Ik snap niet hoe jij denkt dat wij je kunnen helpen als we niet eens zien (Code krijgen) van wat je nu hebt.


    Beste Victor


    Mag ik jou wat vragen ? Is begrijpend lezen niet jou sterkste kant ?


    Ik zij dus


    Citaat


    Ik wil best de code plaatsen maar aangezien ik geen trek heb dat ik werk verricht aan een stukje code wat een andere zo kan kopieren en plakken dat gaat niet door ik wil best de code via PM versturen als dat nodig is


    Mvg Terr0r

  • Op deze manier ga jij dus nooit hulp krijgen van leden, blijkbaar toon jij het aan beter te weten en dus zal niemand je meer helpen op deze manier.


    Jou code is overigens geen geheim hoor:
    http://jqueryui.com/tabs/


    En dat met 2 sec. Google, dus snap het probleem niet echt, als je gewoon een stukje code plaatst kan iedereen dit inzien en waarschijnlijk jou ook helpen met je fout.
    Doe je dit niet wens ik je het aller beste toe want zo helpt niemand je natuurlijk, ze gaan niet 5 a 10 minuten vrij maken om jou code te vragen en in te zien.

  • Op deze manier ga jij dus nooit hulp krijgen van leden, blijkbaar toon jij het aan beter te weten en dus zal niemand je meer helpen op deze manier.


    Jou code is overigens geen geheim hoor:
    http://jqueryui.com/tabs/


    En dat met 2 sec. Google, dus snap het probleem niet echt, als je gewoon een stukje code plaatst kan iedereen dit inzien en waarschijnlijk jou ook helpen met je fout.
    Doe je dit niet wens ik je het aller beste toe want zo helpt niemand je natuurlijk, ze gaan niet 5 a 10 minuten vrij maken om jou code te vragen en in te zien.


    Beste Wmdiensten


    Moet ik hier nu serieus op ingaan ? Nee toch hoop ik


    1 - Prima hoor als er mensen zijn die mij niet willen helpen hoeft dat niet hoor ze zijn het niet verplicht
    2 - Ik weet het niet beter anders vraag ik geen hulp
    3 - Het gaat er niet om of mijn code geheim is ja of nee ik kan ook wel een tab systeem vinden op google met javascript
    4 - Als jij het probleem niet snapt waarom reageer je dan in dit topic
    5 - Ik wil best mijn stukje code plaatsen via PM geen probleem hoor ik wil mijn stukje code nog niet vrij geven mischien komt dat nog wel als het werkt
    6 - Dankje wel komt vast wel goed
    7 - Als mensen wel in 2 seconde in dit topic kunnen gaan zeuren om een stukje code wat ik zou moeten plaatsen wat ik nog niet wil maar wel via PM om geholpen tekunnen worden maar niet in 2 seconde kunnen vragen stuur mij dat stukje code even via PM dat gaat er bij mij niet in sorry


    Mvg Terr0r

  • Hallo,


    Terr0r, je gedrag is niet veranderd ten opzichte van eerst.
    Op deze manier kan niemand je helpe en velen, zoals je leest, willen het zo ook niet.


    Men irriteerd zich aan je gedrag en schrijfstijl. Nu zeg jij, dat is ons probleem? Vanaf heden is dit jouw probleem. Slotje.


    Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!