[TK] PSD Maffia Outgame / Achtergrond

  • Hallo,


    Hierbij verkoop ik deze bureau achtergrond / outgame die eigenlijk bedoelt was voor een maffiaspel. Het idee was om in de iPhone de website van het maffiaspel te laten zien, en bij de screenshots natuurlijk de screenshots van het spel. Ik hoop dat het er een beetje mooi uitziet.


    Minimum bod: € 1,-
    Opbieden met: € 0,50
    Indien van toepassing, betaling via PayPal.


    Eerlijk gezegd heb ik geen idee van de waarde, dus ik zie wel hoe het loopt.


    Tips en vragen zijn natuurlijk altijd welkom!


    MVG, Pat4561


  • Vraagje, zijn dit gratis te gebruiken stock images, weet je het niet of heb je ze zelf gemaakt.
    Ik neem aan dat je bij de aankoop hiervan de psd erbij krijgt? Ziet er inderdaad wel leuk uit.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Vraagje, zijn dit gratis te gebruiken stock images, weet je het niet of heb je ze zelf gemaakt.
    Ik neem aan dat je bij de aankoop hiervan de psd erbij krijgt? Ziet er inderdaad wel leuk uit.


    Nee, het zijn geen stock images, ik heb ze zelf gemaakt. Voor zover ik weet kun je stock images ook helemaal niet gebruiken, omdat er altijd wel iets van een © teken in staat.
    Ja, je krijgt er inderdaad de PSD bestanden bij.
    Bedankt!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!