captcha inbouwen Banditi

  • Beste allemaal


    Ik heb op http://shop.gunmaffia.com/view_category.php?id=4 gekocht nu wil ik dus de captcha er inzetten alleen mijn vraag hoe moet ik dat doen wat moet ik dus nu veranderen om het werkend tekrijgen


    Alvast heel erg bedankt voor de hulp


    EDIT


    Er zijn 2 bestanden captcha.php en index.php


    captcha.php kan ik zo uploaden geen probleem


    index.php kan ik niet zo uploaden want ik heb al een index.php hoe kan ik dat dan oplossen dat ik het dus wel kan gaan gebruiken ?


    Greets Terr0r

  • Beste ,


    Ik las zo juist je klaag topic deze is inmiddels gesloten.
    Ik kan goed begrijpen dat er niemand een reactie geeft.


    Allereerst geef je script niet.
    En niemand gaat het kopen.


    Even voor de duidelijkheid we hebben de volgende bestanden nodig.
    - Alle bestanden van captcha script.
    - je oude index.php
    - Alle andere bestanden waar je captcha wil toevoegen.


    Daarnaast als iemand anders alles moet gaan doen. Is het ook leuk om te horen wat hij er voor terug krijgt.


    Met vriendelijke groet,
    Rick van beek


    Ps ipv een topic te bumpen kan je ook gewoon een nieuwe topic aanmaken. Niemand gaat een topic lezen die 2 jaar oud is.

  • Beste ,


    Ik las zo juist je klaag topic deze is inmiddels gesloten.
    Ik kan goed begrijpen dat er niemand een reactie geeft.


    Iedereen heeft wel eens een mindere dag er tussen zitten ja toch



    Allereerst geef je script niet.
    En niemand gaat het kopen.


    Wat bedoel je daar mee ?


    1 - Geef je script niet ?
    2 - Niemand gaat het kopen ?


    Dat begrijp ik niet helemaal



    Even voor de duidelijkheid we hebben de volgende bestanden nodig.
    - Alle bestanden van captcha script.
    - je oude index.php
    - Alle andere bestanden waar je captcha wil toevoegen.


    1 - U bedoelt captcha.php wat in het mapje zit van de download ?
    2 - Gewoon de index.php in de V3 map
    3 - overal waar dus de captcha in staat dat is nog al wat maar goed dat is niet zo heel probleem



    Daarnaast als iemand anders alles moet gaan doen. Is het ook leuk om te horen wat hij er voor terug krijgt.


    Ik wil best wel een klein bedrag betalen voor de hulp of een wederdienst leveren als het goed is staat dat ook in de begin post


    Met vriendelijke groet,
    Rick van beek



    Ps ipv een topic te bumpen kan je ook gewoon een nieuwe topic aanmaken. Niemand gaat een topic lezen die 2 jaar oud is.


    Dat begrijp ik

  • Beste ,


    Ik dacht dat iemand 1.362 post toch wel een beetje ervaring heeft met php.
    Er moet iets ingebouwd worden. Helderziende bestaan niet.
    We hebben dus alle scripts nodig waar het captcha systeem ingebouwd moet worden.


    En het captcha systeem zelf.


    Met vriendelijke groet,
    Rick van beek.

  • En het lijkt mij wel een normale gang van zaken dat de TS alle scripts post en niet zegt: zoek het zelf maar op in de v3 map want wij gaan niet dingen opzoeken. De TS moet gewoon de volledige informatie geven, doet hij dit niet dan wordt het topic zonder pardon gesloten.


  • Beste ,


    Hallo



    Ik dacht dat iemand 1.362 post toch wel een beetje ervaring heeft met php.


    Ik heb wel ervaring met php hoor alleen sommige dingen krijg ik dus niet helemaal goed werkend en dan vraag ik om hulp


    Er moet iets ingebouwd worden.


    Klopt er moet een captcha systeem ingebouwd worden en dat krijg ik zelf dus niet oor elkaar en daar vraag ik hulp bij



    Helderziende bestaan niet.


    Dat zeg je wel maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van



    We hebben dus alle scripts nodig waar het captcha systeem ingebouwd moet worden.


    Dat zijn dus nog een aantal wat php bestanden


    Wat hebben dan nodig zo als ik begrijp zijn dat


    index.php (uit de V3 map)
    index.php (uit de captcha map)
    captcha.php (uit de captcha map)
    Alle php bestanden (uit de V3 map) waar de captcha moet worden ingebouwd



    En het captcha systeem zelf.


    Dat begrijp ik



    Met vriendelijke groet,
    Rick van beek.


    En het lijkt mij wel een normale gang van zaken dat de TS alle scripts post


    Dat wil ik wel alleen ik heb er voor betaald niet heel veel maar toch dan kan ik dat niet zo openbaar neer zetten of wel ? dit kan ook via PM ?



    En niet zegt: zoek het zelf maar op in de v3 map want wij gaan niet dingen opzoeken.


    Dat snap ik dat is begrijpelijk



    De TS moet gewoon de volledige informatie geven, doet hij dit niet dan wordt het topic zonder pardon gesloten.


    Ik geef ook gewoon de volledige informatie wat ik dus net ook al zij ik heb er voor betaald niet heel veel maar toch dan kan ik dat niet zo openbaar neer zetten of wel ?

  • Het is vreselijk irritant als je de berichten van anderen in stukken gaat hakken en kinderachtige berichten schrijft. Leer waar je punten en komma's moet zetten, want er is gewoon bijna niet doorheen te komen.


    Ookal heb je scripts gekocht, je zal ze toch moeten posten. Als je dat niet doet kan niemand je helpen. Het is ook niet zo dat je álles weggeeft. Wij kunnen je op weg helpen, maar gaan niet vrijwillig álle scripts inbouwen. ;)

  • Het is vreselijk irritant als je de berichten van anderen in stukken gaat hakken en kinderachtige berichten schrijft.


    Als iemand iets niet kan dan doe ik het op een andere manier en dat is dus op de manier van berichten knippen



    Leer waar je punten en komma's moet zetten, want er is gewoon bijna niet doorheen te komen.


    Ik wil best iets leren daar sta ik zeker wel voor open maar moeten is dwang en daar hou ik niet zo van


    Ik probeer me best tedoen om ergens een komma en/of punt op de juiste plekken tezetten alleen dat wil dus niet altijd even goed mijn excuus daar voor



    Ookal heb je scripts gekocht, je zal ze toch moeten posten. Als je dat niet doet kan niemand je helpen. Het is ook niet zo dat je álles weggeeft. Wij kunnen je op weg helpen, maar gaan niet vrijwillig álle scripts inbouwen. ;)


    Begrijp me niet verkeerd victor maar als ik van jou een script koop voor wat dan ook en ik kom er niet uit en vraag om hulp en jij wil niet hebben dat je scripts openbaar komen om dat het dus kan zijn dat iemand het dus zo kan kopieren en plakken en gebruiken en er niet voorbetaald heeft terwijl jij dat wel wil snap je maar ik moet wel iets van het script posten dat zou dus een kleine mischien wel een grote inkomsten strop kunnen zijn



    Je zegt ze gekocht te hebben, maar wij moeten ze wel hebben?
    Dus of wij moeten het ook kopen of jij plaatst die scripts gewoon.


    Zelfde antwoord als hier boven



    Ik vind jou gewoon echt dom, je kan toch wel zelf nadenken of in ieder geval twee keer nadenken voordat je wat neerzet?


    Je mag mij dom vinden dat is geen probleem iemand dom en/of wat dan ook vinden mag dat is wettelijk toegestaan


    Als ik tegen jou zeg ik vind jou een mierenneuker dan mag dat, Dat vind ik dat is dan mijn mening.


    Als ik zeg je bent een mierenneuker dan mag dat ook want dat kan op meedere manieren worden opgevat


    1 - Op de manier dat je jij dus echt pietje precies bent en echt op de puntjes zit
    2 - Op de manier als slecht woord


    De meeste mensen vatten het op als manier 2


    Dat was dat nu weer tot de orde van de dag captcha inbouwen Banditi


    Hier mijn scripts die er dus voor nodig zijn om het dus werkend tekunnen krijgen


    Index.php V3 map


    Index.php captcha


    captcha.php


    Ik heb het even zo gedaan om dat ander me bericht telang was over de 10.000 tekens


    Alvast bedankt voor de hulp


    Greets Terr0r

    PS: Ik zet hier nu de scripts neer om dat er omgevraagd word maar ik wil er geen gezeik mee dat ik iets plaats wat eigenlijk mischien niet mag om dat er voor betaald is

  • Hallo,


    Topic gaat op slot.


    Terr0r, laatste waarschuwing. Pas je gedrag per direct aan.


    - Alles moet naar jouw wens. Jouw wil is wet.
    - Er is constant wat met je Nederlands.
    - Termen gebruiken die niet geduld worden.
    - Provocerend, opzettelijk of niet, gedrag.
    - Geen respect voor anderen.


    Elk volgende topic die je maakt moet eerst door mij gecontroleerd en toegestaan worden. Hierbij wil ik het concept zien van je topic zoals je die wilt plaatsen.
    Ben je tegen deze beslissing? Neem dan contact met mij op of stap naar één van de beheerders.


    Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!