[TK] Website over klussen

  • Beste Ict'ers,


    Ik was enkele weken geleden begonnen aan een nieuw project, namelijk een website waar over allerlei klussen een soort handleiding wordt geschreven. Maar aangezien ik net gevraagd ben voor een fulltime project, ga ik de site + het plan proberen te verkopen.


    Website: [url]http://www.klusme.nl[/url]
    Leeftijd site: Een week
    Aantal artikelen: nog maar 1 artikel van +-500 woorden


    Hoe kan je hiermee geld verdienen?
    Het plan was om onderaan elk artikel een lijstje te maken met de benodigde gereedschappen en materialen (kijk maar naar het vb artikel op de site), dan heb je twee mogelijkheden om ermee te gaan verdienen:
    1. Je begint zelf een webshop waar je verschillende soorten gereedschap aanbied, hiermee verdien je veel meer, maar je hebt ook meer werk.
    2. Je gebruikt affiliate marketing, je zet achter elk gereedschap een linkje naar je affiliate partner en je krijgt dus een commissie op alles wat je lezer daar koopt.
    *Uiteraard kan je ook wat adsense plaatsen op je website om extra inkomsten te genereren.


    Wat krijg je bij aankoop?
    - De domeinnaam: klusme.nl (bij Versio)
    - De wordpress site
    - Je kan mijn versioaccount overnemen, dat is het makkelijkst, en dan krijg je er nog het kleinste versio hostingpakket bij.
    - De mogelijkheid om de schrijver van het voorbeeldbericht in te huren om de teksten voor jou te schrijven tegen voordelige tarieven.


    Startbod: €40
    Buy Now: Geen
    Betaling via: Paypal | vanaf €50 kan ook overschrijving


    Mvg,
    Sam

  • Sorry maar er mag toch geen prijs verschil
    40 euro paypal en 50 euro overschrijving?


    en ook al wat verdiend eraan?


    Ik bedoel ermee dat er pas via overschrijving kan betaald worden vanaf het bod hoger is als €50.
    Aangezien de website nog maar net online is en er nog niks van adsense of affiliate opstaat, zijn er dus ook nog geen verdiensten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!