Promotie tot beheerder

  • Beste leden,


    Bij deze heb ik L.Groot en Willem gepromoveerd tot Beheerder.


    Hierbij blijven ze hun huidige taken uitvoeren, maar komen er dingen bij zoals:
    - updaten van de regels
    - activiteit verhogende acties
    - suggesties doorvoeren ter verbetering van de site
    - forum structuur bijhouden en verbeteren


    Verder werden de andere rangen nagekeken en geüpdatet naar de realiteit.
    Zo zijn onze ex-developer Stefan en ex-beheerder Ruben omgevormd naar 'Adviserende staff',
    dit omdat ze niet actief als beheerders optreden momenteel, maar eerder hun adviserende rol uitoefenen.
    Op die manier is het hopelijk ook iets duidelijker voor jullie.


    Momenteel komen er nog geen sollicitaties of zoeken we ook nog niet naar nieuwe super moderatoren.
    Dit omdat ik eerst wil kijken hoe deze stap verloopt.
    Van zodra er nieuwe moderatoren worden bij aangenomen,
    zullen we kijken of we super moderatoren nodig hebben en indien nodig deze intern aanwerven. :)


    Hopend op positieve reacties en veel proficiat wensen voor Lars en Willem :thumbup:
    Koen

  • Begin eerst met goede regels ;)


    Want dit zijn niet echt 100% goede regels
    Trouwens om eerlijk te zijn is dit niet echt slim idee


    Naar wie moet je gaan als je probleem met lars of willem hebt?
    Ik vindt Ruben en stefan daarvoor erg goed kon met hun wel wat regelen


    Hoe wordt daarop gekeken?


  • Hallo,


    Feedback op de regels kun je altijd sturen. Stuur het naar een crewlid en wij zullen er naar kijken. Ook zijn we er op het moment bezig. (één van de taken van Lars en Willem)
    Indien er iets is kun je altijd nog steeds naar Ruben of Stefan stappen, maar ik weet zeker dat ook Koen hier open voor staat.


    Edit:
    Had het natuurlijk al eerder gedaan, maar alsnog: congratz!


    Mvg,
    Tim

  • Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties ;).


    Willem en ik voeren de laatste tijd al meerdere beheerder taken uit, en doordat Stefan en Ruben niet zo veel tijd meer vrij hebben voor ICTScripters in de vorm van beheerder hebben wij deze status nu officieel gekregen en zijn Ruben en Stefan er voor advies.


    Naar de regels wordt gekeken en Willem heeft al een goede versie gemaakt die binnenkort online komt, nog even geduld dus. Op moment dat je een probleem met mij hebt kun je naar Willem toe en als je een probleem met Willem hebt kun je bij mij aankloppen. Mocht je het fijner vinden om dat met Koen te bespreken dan mag dat ook, al hebben wij liever dat het naar de andere beheerder gaat.


    Met vriendelijke groet,


    Lars Groot
    Beheerder ICTScripters

  • Citaat

    Naar wie moet je gaan als je probleem met lars of willem hebt?
    Ik vindt Ruben en stefan daarvoor erg goed kon met hun wel wat regelen


    Naar mijn mening kan dat nog steeds. Als er problemen zijn met crewleden worden deze altijd intern opgelost en krijgt het betreffende crewlid dat ook te horen. Welk crewlid je aanspreekt om je probleem te melden is daarom niet zo belangrijk. Crewleden aanspreken met een lagere functie is natuurlijk minder praktisch, daarom stellen we als crew altijd dat je een hoger crewlid aanspreekt als je problemen hebt met een ander crewlid. Maar mocht je bijvoorbeeld onenigheid hebben met Koen, dan kun je dat best bespreken met bijvoorbeeld een beheerder. Uiteindelijk bespreken we het intern toch met ons allen, of met alle betrokkenen.

  • Gefeiciteerd met jullie nieuwe functie jongens, succes gewenst!


    Groetjes Rick

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Klopt, alleen wegens dat hij helaas niet actief kon zijn, en soms weken of zelfs paar maanden niet meer online was (Reden hiervan is bij ons bekend) hebben we besloten hem dan wel tijdelijk zijn functie terug te zetten naar elite.


    Wij willen een actieve crew dit kon R-Mulder helaas op dit moment niet bieden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!