Hosting

  • Ik verneem dat je het liefst alles uit handen geeft, en zelf niks leert...
    Dit is en gaat je ten onder helpen Menno.


    Doe eerst zelf de ervaringen op, ook wat betreft de DDOS want wat als je vriendjes er niet zijn? en je wel klanten hebt die zeuren...
    Dan kun je niet zeggen dat je technische staf ff met verlof is en ehh je niet weer wanneer ze terug komen vandaag ?!
    Ookal heb je iemand in dienst, of whatever (waar je ook voor op moet passen.) Jij bent eindverantwoordelijk, niet zij.


    Bovendien is dit al de 3e topic omtrent je hosting gedoe, voeg de daad erbij.
    Je mist ervaring, ga dat bijschroeven hoe dan ook... Zodat je ook op eigen benen problemen of verwarringen op kunt lossen.


    Otherwise, niet aan beginnen (Mijn advies.)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Even 1 opmerking naar de TS:


    1, Algemene voorwaarden zonder toestemming valt onder copyright schending, hiervoor kan je een rechtzaak aan je broek krijgen.
    2, Algemene voorwaarden dienen te voldoen aan de nederlandse wet anders kan deze tijdens een geschil nietig worden verklaard door de rechtbank.



    3, Begin geen hosting bedrijf als je 0 verstand heb.
    4, Ga eerst ervaring opdoen alvorens je überhaupt gaat ondernemen.


    Ik durf te wedden dat je niet eens weet wat je allemaal al zo moet bijhouden en goed op orde moet hebben, ook qua het financiële gedeelte.


    Desondanks veel succes. Volgende keer als je weer een topic gaat aanmaken en vervolgens gewoon stront eigenwijs gaat doen, dan krijg je 3 strafpunten dit staat dus gelijk aan 3 dagen ban, ik ben van mening en ik denk dat vele hier wel achter staan.


    Als je vraagt om hulp en advies en vervolgens je eigenwil gaat doen, en het advies niet accepteert dan kan je net zo goed geen topic maken en gewoon gelijk je eigen wil te gaan doen :!: :!: :!: :!:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!