Hosting

  • Oke ik kan met trosts vertellen dat mijn host uitstekend werkt
    Naar dat ik met cmd ge ping heb naar google was dit 15 ms en naar mijn eigen site 12 ms.
    De server staat in het survius datacenter.
    Nu wil ik nog vragen wat moet er allemaal in de algemene voorwaarden?

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

  • dankuwel
    maar waar kan ik mijn bestand vinden dat is gegenereerd?

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Ik zie dat je 4 verschillende links stuurt, moet hij deze allemaal kopen? Want dat is wel erg veel geld.


    Hallo,


    Juridische zaken kosten eenmaal veel geld :)
    De AV moet zoiezo. Naar mijn weten dat van Privacy policy ook.
    Disclaimer is niet nodig naar mijn weten. En dat van ingebrekestelling is misschien opgenomen in de AV, maar zo niet is dat wel handig.


    Mvg,
    Tim


  • Ik denk dat ik beter bij andere host kan afkijken dat scheelt veel geld

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)


  • Ik denk dat ik beter bij andere host kan afkijken dat scheelt veel geld


    Hallo,


    Zorg er dan wel voor dat je precies handelt zoals die hosting. Of je moet het met grote zorgvuldigheid aanpassen. En dan wel aanpassen dat het allemaal nog rechtsgeldig is.
    Zo niet, en je hebt eens een probleem en je AV is nietig verklaard, dan trek jij per definitie aan het korte eind.


    Let ook op, copyright is ook van toepassing op zulke teksten.


    Alleen, net zoals in het andere topic: als je het allemaal al weet, en toch niet luistert. Waarom vraag je dan om hulp? ;)
    Als je geld wilt besparen, je zult toch moeten investeren.


    Mvg,
    Tim

  • ditismenno
    Als je van plan bent te kopiëren heb je een nog veel groter en duurder probleem, hier is niemand van gediend.
    Een bedrijf starten kost nou eenmaal een investering, als je dit vooraf had uitgezocht had je ook geweten wat de kosten waren.


    Maar aangezien jij altijd vragen stelt en uiteindelijk toch je eigen zin doordramt snap ik niet waarom je nog om advies vraagt?
    Ga eerst eens uitzoeken wat het allemaal kost en wat je allemaal nodig hebt, ik ga in Tim zijn reactie mee dat voorwaarde en privacy belangrijk zijn.

  • Sorry maar ik wou daarom ook weten wat er in moest staan investeren doen ik al genoeg.


    Ik zal het maar even bovenaan neerzetten: Lees mijn hele bericht.


    Je moet echt even je berichten nalezen als je ze typt. Niemand hier neemt je serieus. Het spijt me. Ik wilde alleen weten wat er in een algemene voorwaarden moet staan. Investeren doe ik al genoeg.


    Investeren moet nou eenmaal. Ik ben er 100% zeker van dat jij nog niet klaar bent om een bedrijf te leiden. Je mist de nodige ervaring gewoon. Stel ik heb een timmeropleiding gedaan en ik weet hoe ik 2 plankjes aan elkaar timmer. Begin ik dan een grote meubelzaak met meerdere vestigingen? Nee, ik ga ergens anders heen om ervaring op te doen. Lees eerst alle informatie die je over het onderwerp kan vinden en werk dan je plan op papier uit. Als je als een kip zonder kop kvk's gaat zitten aanvragen en hier om hulp gaat vragen die je niet wilt, gaat het natuurlijk niet werken.


    Zet dit project even op hold totdat je de nodige informatie hebt verzameld. Het is oneerlijk tegenover je klanten als je zelf niet weet wat je aan het doen bent.


    Doe wat met de informatie die we je geven. Stel des noods vragen, maar ga niet eigenwijs doen.


  • Dat snap ik maar de hosting werkt perfect

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • En wat ga jij doen als er een DDOS gedaan wordt, of de uptime niet gehaald wordt.


    Hij kan nu misschien draaien, maar je hebt vele risico's hackers, aanvallers, lastige klanten. Klanten die teveel gebruiken of teveel resources opeisen. Wat doe je er tegen en hoe ga je om met de klanten die er last van hadden.


    Mijn cloud hosters hebben beloofd dat hun dit zouden oplossen

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Jij bent de provider in dit geval.
    Jou probleem dus jij lost het op.


    Jou provider voor jou dienst staat in dit geval er lost van.


    Ik heb nu iemand die achter het support zit die heeft gewerk bij star-hosting.nl dus komt nu wel goed hij stelt alles in ETC

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Dat je een hosting hebt is prima.


    Maar ben je zeker dat je het aan kunt zelf?
    Heb je alles goed nagekeken en weet je zeker dat het lukt?
    Want als je iets zegt zoals 99 uptime moet je daar aan houden


    Je weet zeker dat je geen problemen krijgen later met klanten/ ander hosting's
    Zorg eerst dat alles goed op een rechte lijn staat voordat je ONLINE BENT



    Succes Menno


  • Heel erg bedankt ik heb hiervoor nu iemand ook gevonden die mij vrijwillig wil bijstaan deze heeft alle kennis omdat hij gewerkt heeft bij star hosting

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Je hebt nu allemaal mensen gevonden die je willen helpen, maar je weet zelf helemaal niks?!
    Lees je berichten na! Je moet toch doorhebben dat je berichten volstaan met spelfouten? Dat kan echt niet meer hoor. Hoe oud ben je?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!