• Hallo,


    ik wilde een bedrijf starten, maar ik ga alleen verder dus heb niet echt een bedrijfsnaam nodig aangezien ik ook al een persoonlijke domein heb.


    Domein: T2K.be
    Loopt bij Versio, tot 27-02-2014


    Wat ontvang je bij aankoop:
    - Domeinnaam via push naar versio, of via de auth code, extra kosten voor de koper;
    - Website die je vind op http://ferhakd77.seventyseven.axc.nl/ (nog niet volledig klaar)
    - Logo, laten maken door A.Bijlsma


    Tevens is de site in PHP, Mysqli (OOP) geschreven, met wat CSS3 voor het vermooien en verminderen van images.
    Lay-out is aangekocht bij Themeforest, hierbij krijg je mijn licentie van de lay-out.


    Over de prijs heb ik geen idee, al wil ik er minstens 50 voor, aangezien het domein gemakkelijk te onthouden is, en maar 3 karakters heeft.


    Ik heb niet aan SEO gedaan, al is de site en beetje bekend en al geïndexeerd op Google en andere zoekmachines.


    Reden van verkoop:
    Zoals ik al gemeld had heb ik een persoonlijke domein, met een hogere pagerank (=3), en zal ene bedrijf voor binnenkort zijn.


    Betaling via Paypal, geen andere mogelijkheden!


    Vragen liefst per PM, zodat ik mijn starttopic kan aanpassen en natuurlijk, we houden dit proper!


    Tevens is er géén klantenbestand wegens geen BTW / Kvk-nummer

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!