Download site.

  • Beste,


    Vandaag ben ik bezig geweest met een download site op te zetten,
    er zijn enkele script te koop voor circa 25,- euro
    2 scripts zijn 1 x te koop omdat u mijn licentie over koopt zeg maar,
    kijk maar rond wellicht vind u iets wat u zoekt.
    Er komen steeds nieuwe scripts bij.
    Alles is te koop via paypal mocht u anders willen betalen hoor ik het graag via een pb,
    suggesties en commentaar graag via pb.


    Link: ** KNIP **



    Milan.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarom zou commentaar niet in een topic mogen, dan is dit toch gewoon simpele reclame en niet meer dan dat ??


    Ik heb toch een aantal vragen welke veel andere denk ik ook wel hebben, hieronder de vragen:


    1. Zijn er rechten over de verkochte scripts ook in jou handen, zo ja krijg je hier dan ook bewijs van ?
    2. Ik zie een aantal open-source codes te koop aangeboden, is hier iets speciaals aan gedaan dat je geld vraagt ?
    3. Hoe kunnen we kopen, gaat dit alleen via privébericht, en hoe kunnen we er zeker van zijn dat we het ook krijgen ?
    4. Wat voor soort rechten krijgen wij over de scripts wanneer deze gekocht worden, mag het bijvoorbeeld op meerdere domeinen ?
    5. Welke garanties krijg je op het script wanneer er fouten ontstaan, kunnen we jou hierop aanspreken om dit op te lossen of sta je er alleen voor ?

  • Ik stuur een PM van bewijs van licenties en krijg als antwoord Ferhat is de eigenaar dus vraag maar als bevestiging.


    Ik ruik onraad heb L. Groot ge PM'd voor opheldering want vind het steeds raarder worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!