(Views/Traffic) Uw promo filmpje op nummer 1 van youtube! Over de 500+ Klanten!

  • Hallo ICTScripters,


    Ik ben PHPManiac, woon in Nederland en heb een hobby en dat is YouTube filmpjes maken. Maar zonder enige views is het niks aan omdat te doen, en kent niemand mij. En dat wil ik juist wel, daarom heb ik veel research gedaan en ben ik uiteindelijk op een 'service' terecht gekomen dat ik YouTube views nu zelf aanbied aan klanten.


    Mijn views zijn 100% echt, geen bots en/of andere dergelijke. Mijn prijs is niet de goedkoopste dat kan ik u eerlijk vertellen, maar doordat YouTube nu een beetje research aan het doen is welke views wel 'toegestaan' zijn, ben ik een andere methode gaan gebruiken die YouTube nooit achter zal gaan komen. Daarom is mijn prijs ietsjes hoger.


    Maar genoeg gezeur, laten we ter zaken komen.



    Ik bied in dit topic de volgende dingen aan:
    YouTube views
    YouTube comments
    YouTube likes
    Views + Likes
    YouTube Subscribers


    En dan hier uiteindelijk mijn prijzen(De prijzen zijn in Dollars, en daar zou ik ook graag in uitbetaald willen worden):
    Views
    10.000 Views = $10
    15.000 Views = $15


    (Max: 50.000 = $30)
    Comments
    50 comments = $10
    100 comments = $15


    (Max: 150 = $30)
    Likes
    500 likes = $8
    1000 likes = $10


    (Max:5000 = $50)
    Views + Likes
    10.000 + 180 likes = $10
    20.000 + 180 likes = $12


    (Max: 60.000 + 500 = $30)
    Subscribers
    500 = $10
    1000 = $ 15


    (Max: 5000 = $50)



    Mochten er nog enige vragen zijn, twijfel niet en stuur me een berichtje!

  • Jij denkt een methode gevonden te hebben waar YouTube nooit achter zal komen?
    Daarnaast snap ik niet helemaal wat je regelt. Regel je daadwerkelijk views of word de teller alleen geupdate?

  • Kijk.. ik weet niet of anderen het met mij eens zijn, maar als iemand een reactie compleet negeert erger ik me daaraan. Heb nu dus alleen al door de "klantvriendelijkheid" geen zin meer om views bij je te kopen. ;)


    Dus antwoord in het vervolg alle reacties alsjeblieft..

  • Het klopt, het was niet slim om zijn vraag te negeren. Dat snap ik ook, verder komen de Views niet van Enhanceviews of Hitleap of dergelijke.

    Kijk.. ik weet niet of anderen het met mij eens zijn, maar als iemand een reactie compleet negeert erger ik me daaraan. Heb nu dus alleen al door de "klantvriendelijkheid" geen zin meer om views bij je te kopen. ;)


    Dus antwoord in het vervolg alle reacties alsjeblieft..

    Ja ik heb een methode ontdekt waarbij YouTube het niet snel gaat patchen, en niet alleen de view count gaat omhoog maar ook je Views zelf. Je filmpje wordt dus gewoon bekeken door mensen.


    Hopelijk heb ik zo alle vragen beantwoord.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!