kvk voor particulieren?

  • 1. Wat ben je van plan? Reseller webhosting worden
    2. Wat zijn je ideeën hierin? Webhosting verhuren
    3. Wat zijn je verwachte inkomsten? 30 euro per maand inkomsten 20 uitkomsten
    4. Wat is je leeftijd (verantwoording)? 14


    Mocht het nu niet verplicht zijn dan wil ik mijn Reseller nu meteen bestellen

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

    Bewerkt één keer, laatst door ditismenno ().

  • 1. Plan en doelen hiervoor opgemaakt ?
    2. Hoe ga je dit dan precies aanpakken ?
    3. Lees eens de website van belastingdienst, kvk is verplicht boven een xx bedrag.
    Alleen komt een kvk natuurlijk veel betrouwbaarder over op een particulier/bedrijf.
    4. Dan zijn je ouders verantwoordelijk, ga met je ouders in overleg en vertel wat je wil doen.



    Punt 1 en 2 is niet voor ons maar meer voor jezelf, het beste is om een doel te hebben om daarnaartoe te werken.
    Als ik het zo lees ben je er nog niet helemaal zeker van en twijfel je nog, overleg eens met je ouders en kijk hoe zei ertegenover staan.
    Een KVK aanvragen is namelijk meer dan alleen een nummer krijgen en als bedrijf overkomen, er komt zoveel bij kijken dat je beter eerst kan overleggen.


  • Dat weet ik darom is mijn vraag of kvk ook voor particulieren is want er zijn ook talloze webshops zonder kvk en ik wil ook zonder kvk gaan werken.
    Hiermee bedoel ik dus: http://www.lagebudgetkoopjes.nl/
    En: http://cheaptech.nl/

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Lees je nou wat ik geschreven heb ?


    1. Ja, het is verplicht als je meer dan xx verdient, dus nogmaals LEES DE BELASTINGDIENST WEBSITE!


    Een onderneming komt betrouwbaar over, ik zal van me lang zal ze leven niet bij die shop kopen, puur omdat ik niet weet wie erachter zit.
    Wil je hosting aanbieden prima, maar verwacht niet dat de mensen in de rij staan omdat je hosting aanbied.


    Voorbeeld:
    Klant koopt product, na 3 dagen kap jij ermee en weg is zijn geld want op jou verhalen kan niet meer.
    Dus de consument denkt, dikke vinger ga wel bij een erkende hosting met KVK nummer waar ik 100% goed zit.

  • Om een bedrijf te registeren zonder dat je afhankelijk bent van je ouders hun verantwoordelijkheid en hun handtekening moet je minimaal 18 zijn.
    Je moet als bedrijf een contract sluiten met een andere partij. Dit kan zijn bij zowel Ideal of bij Paypal of met je klanten.
    Hiervoor heb je als minderjarige altijd de handtekening van je ouders nodig (dus het staat dan op hun naam).


    Wil je dit niet? Dan heb je een handlichting nodig (bij de rechtbank moet dit aangevraagd worden). Hiervoor moet je wel minimaal 16 zijn.
    Lees de link voor meer informatie: http://kvk18.nl/cursussen/handlichting en http://www.kvk.nl/ondernemen/b…-minderjarige-ondernemer/

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

    Bewerkt één keer, laatst door jopitan ().

  • Citaat van jopitan

    Om een geregistreerd bedrijf te kunnen starten moet je wel minimaal 18 zijn.


    Niet verplicht, je mag indien onder toezicht van ouders al op een eerder leeftijd beginnen.
    Ken een aantal mensen die 14, 15 jaar waren en een onderneming hadden.

  • Niet verplicht, je mag indien onder toezicht van ouders al op een eerder leeftijd beginnen.
    Ken een aantal mensen die 14, 15 jaar waren en een onderneming hadden.


    Dat hoorde inderdaad ook nog bij het zinnetje van dat ze dan zonder handlichting kunnen te werk gaan, als ze niet telkens alles op hun ouders hun naam willen zetten. :) Dus als je geen handlichting aanvraagt dan zijn je ouders voor alles aansprakelijk. ;)


    Ook zal waarschijnlijk de kinderbijslag wegvallen zodra je inkomsten krijgt van je bedrijf. Dus bespreek het wel goed met je ouders! :thumbup:

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • jopitan
    Excuus dan heb ik je verkeerd begrepen :)


    Nee joh, ik had het gewoon verkeerd verwoord ;) Heb het aangepast.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!