Programma gezocht voor C/C++C#

  • Ikzelf gebruik Visual Studio Express 2012 van Microsoft (is gratis) voor C# en C++ overigens kun je ook VB programmeren en met de Visual Studio Express 2012 for Windows 8 kun je zelfs Windows App Stores maken. (Rot applicaties tot nu toe)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Ikzelf gebruik Visual Studio Express 2012 van Microsoft (is gratis) voor C# en C++ overigens kun je ook VB programmeren en met de Visual Studio Express 2012 for Windows 8 kun je zelfs Windows App Stores maken. (Rot applicaties tot nu toe)


    Mag ik hieruit opmaken dat het aardig lukt in het programma?
    Wat was je eerste reactie van het programma?

  • Mag ik hieruit opmaken dat het aardig lukt in het programma?
    Wat was je eerste reactie van het programma?


    Ik vind het opzich aardig overzichtelijk en heeft een relatief dezelfde indeling als Netbeans of Eclipse. Het is natuurlijk altijd even wennen met een programma, maar ik ben hier opzich snel aan gewend geraakt.


    Wat ik wel mis is de handig ctrl + click op methodes, variabelen enzovoort dat hij niet makkelijk naar deze dingen toe navigeert. Ook wanneer er een dependency mist en deze moet worden toegevoegd, moet je erg precies richten om een popupje te krijgen om hem automatisch te laten toevoegen.


    Je moet je eigen mening maar even vellen. Je kunt hem gratis downloaden (trial van 30 dagen) daarna moet je een account hebben (outlook) en dan gewoon even wat dingetjes invullen. Uiteindelijk krijg je de key gratis. Ik gebruik Netbeans dan weer voor Java en Webdevelopment.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • De gegevens bevatten toch geen adres gegevens of telefoon gegevens?


    Dat hangt voornamelijk af van wat voor keuzes je maakt in de comboboxen. Als je gaat zitten zenuwpezen over adresgegevens en telefoongegevens bij Microsoft, dan kun je net zo goed je internet afsluiten. (Just my 2 cents)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080


  • Gevaren zitten er niet aan, ik heb wel eens wat gespeeld met C++. Persoonlijk vind ik het een "klote" taal.
    Als je client side wil gaan programmeren, zou ik Java of C# overwegen.


    Tevens zie ik op je profiel dat je al heel wat talen kent. :rolleyes:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!