CrimeCity - Nieuwe naam gezocht voor project!

  • Inmiddels zijn we van een hosting voorzien dankzij Tim, als er mensen zijn die willen meewerken aan dit project. Meld je dan aan via PB! :)


    Beste,


    Bij deze ga ik een nieuwe criminals genaamd "Onbekend" opbouwen. Hieronder zullen jullie zien wie er mee helpt of wie iets heeft gerealiseerd hiervoor. Ook zullen hier alle updates volgen. wat betreft over de publicatie hoeven er geen vragen gesteld te worden. er zullen screenshots geplaatst worden en de publicatie datum zal geplaatst worden.


    Als jullie ideeën of opmerkingen hebben hoor ik dit graag, indien je idee gerealiseerd kan worden wordt je hier automatisch van op de hoogte gesteld en krijg je een screenshot.


    Hieronder een overzicht van de mensen die helpen.


    Design: (Hier zoek ik nog iemand voor)

    Unieke scripts:
    - M.Martens


    Hosting:
    Inmiddels verzorgd door Tim
    . Hartstikke bedankt!



    Publicatie datum: Onbekend


    Voor alle informatie omtrent update's, vorderingen kunnen jullie terecht op
    Updates

    Bewerkt 11 keer, laatst door Alexjeee: Verzoek tot nieuwe naam voor project, i.v.m met bezette domeinnamen. ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Vanaf nul beginnen. Met de sources die hier liggen kan je net zo goed overnieuw beginnen. ;)
    Op die manier leer je het script ook kennen en, als je een beetje kan scripten (anders raad ik het sowieso af), heb je ook nog een goed script waar de community dan weer gebruik van kan maken.

  • Beste, Leden.


    Zijn er nog mensen die willen helpen?


    Ik zoek eventueel het volgende:


    Designer: Voor het maken van bepaalde content en indien diegene het leuk vindt voor zijn/haar portfolio ook een in - out game lay-out.


    Scripter(s): Voor het maken van unieke scripts, of het opzetten van de game.


    Hosting: Ik ben eventueel ook nog op zoek naar iemand die ruimte voor het project heeft, zodat het daarop ontwikkeld kan worden en iedere designer/scripter toegang heeft.


    Graag aanmelden met de volgende gegevens (Per PM)


    Naam:
    Leeftijd:
    Scripter/Designer?: (Designer: Vertel waartoe je instaat bent te realiseren voor CrimeCity) (Scripter: Vertel waartoe je in staat bent te realiseren voor CrimeCity)


    CrimeCity: Zal gepubliceerd worden onder mijn bedrijfsnaam. wel zal er een pagina op de homepage zijn, waarin duidelijk het helpende team staat en wat zijn/haar functie hierin is geweest.

    Edit: Tim nog bedankt voor het opschonen :).

  • Hallo,


    Hosting kan ik bieden, gratis :) Enkel zal ik nergens aansprakelijk voor zijn. Je krijgt een DA account en dat is het.
    Als er iets met de hosting doe ik iets direct aangezien ik het ook voor mezelf gebruik. Maar als er persoonlijke dingen zijn help ik zolang het mij schikt.


    Indien je het wilt moet je het volgende naar me sturen:
    email, gebruiksnaam, domein en wachtwoord.


    Mvg,
    Tim

  • @Rezza


    Aangezien het toch een source vanaf 0 wordt, ben ik inderdaad wel van plan om de nieuwe methodes toe te gaan passen. en ervoor te zorgen dat de source lang mee kan. Het is ook niet de bedoeling dat de source gebouwd wordt, gepubliceerd wordt en daarna klaar is. Zelf geef ik mijn voorkeur aan OOP en MySQLI. aangezien php5 tegenwoordig meer MySQLI ondersteund als MYSQL.

  • @Alexjeee
    Ze ondersteunen gewoon alle bij, alleen in PHP 5.5.x gaat de MySQL functie op zwart en moet je er iets anders op verzinnen.
    Zou inderdaad zelf ook voor MySQLi gaan aangezien die best wel handige opties heeft waar je makkelijker mee uit de voet kan, bijv. multi_query


    Is er een eventuele blog waar je alles kan volgen hierover?

  • Voortgang wijzigingen inderdaad, is makkelijker voor iedereen als er 1 overzichtelijke blog komt waarbij updates, releases, bugfixes enzovoort komen.
    Een topic werkt niet, is in het verleden al bewezen met het debuggen van de Banditi source, het was een rommeltje en mensen vroegen 3x hetzelfde (teveel leeswerk).

  • Reza


    Nou ik wil dus wel bij gaan houden wie aan wat werkt. En die worden dan ook eerst afgewerkt voordat er aan het volgende begonnen kan worden. Het overzicht zal ook met de update lijst te zien zijn dan. waardoor iedereen weet wie wat aan het doen is. Zodat ook niet iedereen door elkaar gaat werken.


    Opzich als je zo kijkt zie PDO er beter uit, maar OOP heeft wat dat betreft denk ik toch meer mogelijkheden.

  • Reza
    PDO is opzicht ook geen slechte manier, hoor je mij ook niet zeggen toch ;)


    @Alexjeee
    OOP (Object-Oriented programming) heeft niets met PDO te maken ;)
    Het is een nette manier van programmeren, mij is ooit aangeraden om CodeIgniter te gebruiken (Tim zijn tip) dan leer je er mega veel over.

  • Wat het is is dat het ligt aan de mensen die mee willen werken. Onderling moet er dan gewoon besproken worden wat de beste optie is, bepaalde mensen zijn weer minder handig in OOP of PDO, maar kunnen wel ervaring er dan in opdoen. Het is dus even afwachten welke mensen er willen helpen en wat hun keuze hierin is.


    @Fils: Ik heb je ene pm gestuurd, die PHPBB van jou is baas, haha :)

  • M.Martens


    Ik had een eigen servertje opgezet gewoon localhost. Maar dat wordt veranderd, tim wil het project ondersteunen en bied gratis hosting aan waar de ontwikkeling plaats kan vinden.


    @Fils


    Echt een faal van mij, maar het lijkt heel erg op PHPBB, maar heb je netjes gedaan.
    Zou ik daar gebruik van mogen maken ook?


    Weet iemand toevallig nog een leuke naam i.p.v CrimeCity? (Aangezien alle domeinnamen daarop al bezet zijn.)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!