webhosting

  • Hallo,


    Ik ben van plan om een kleine webhosting te starten.


    Wat ik er graag in wil:


    - Facturatie
    - Klantenpaneel ( gegevens aanpassen, domein kopen, nameservers aanpassen)
    - Automatische verlenging / handmatig kunnen instellen
    - API van targetpay
    - Paypal
    - Supportsysteem


    En dit liefst niet gecodeerd.
    Ik heb een Ruim budget. 100 - 500 €
    Layout heb ik al
    Indien je zoiets hebt liggen of mij erbij wilt helpen gelieve een PM te sturen


    Edit:
    Domein registratie / controle / aanpassen / verlengen zouden moeten bij versio kunnen


    Mvg Aaron

  • Wellicht kunnen wij van Rapifia Europe iets voor u betekenen. Ons klantenpaneel (http://www.customers.rapifia.eu) kunnen wij aan u verkopen en voor u inbouwen in uw layout. Werkt echter wel met de Pay.nl API (van TinTel B.V.) en de MijnDomeinReseller API voor de domeinnamen. Verder met de DirectAdmin API voor de webhosting en VPS / overige producten gaat handmatig.


    Prijs is bespreekbaar maar is wel voor een enkele licentie (dus geen doorverkoops/alle rechten), source is ongecodeerd en in PHP procedural. Verder 2 jaar garantie op fouten in de scripts.

  • Wellicht kunnen wij van Rapifia Europe iets voor u betekenen. Ons klantenpaneel (http://www.customers.rapifia.eu) kunnen wij aan u verkopen en voor u inbouwen in uw layout. Werkt echter wel met de Pay.nl API (van TinTel B.V.) en de MijnDomeinReseller API voor de domeinnamen. Verder met de DirectAdmin API voor de webhosting en VPS / overige producten gaat handmatig.


    Prijs is bespreekbaar maar is wel voor een enkele licentie (dus geen doorverkoops/alle rechten), source is ongecodeerd en in PHP procedural. Verder 2 jaar garantie op fouten in de scripts.


    Kan er eventueel aangepast worden naar targetpay.com + paypal als betalingsysteem?
    en wat ik vergeten te zeggen heb, het zou moeten mogelijk zijn bij versio ( indien mogelijk dus domein registratie enz bij versio)


    EDIT: Anders nog andere personen?

  • Dit gaat erg lastig worden om om te zetten, ook omdat het erg veel scripts bevat en er dan zoveel arbeidsuren in komen te zitten dat het erg lastig wordt om nog betaalbaar te houden :).


    Pay.nl is als u een KvK-nummer heeft overigens gratis qua abonnementskosten (en heeft de goedkoopste transactiekosten en beste support/overzicht) en MijnDomeinReseller is in alle extensies behalve .nl en .be ook goedkoper dan Versio als ik het goed heb ;).

  • Wellicht is klantenpaneel V3 iets voor jouw, hier zit een mollie module in en bevat PayPal ook bevat het een Directadmin Module en werkt het met een TransIP module.


    er is 1 script gecodeerd dat is de functions.php maar dit valt wel met de maker te overleggen, heb destijds ook de Klantenpaneel V3 aangeschaft en voor een xx bedrag de ongecodeerde versie van functions.php.


    En anders heeft Versio ook nog een klantenpaneel gemaakt voor zijn/haar resellers, dus als per echt alleen met Versio wilt werken, dan kan je die klantenpaneel ook gebruiken en was volgens mijn ook nog ongecodeerd.

  • Wellicht is klantenpaneel V3 iets voor jouw, hier zit een mollie module in en bevat PayPal ook bevat het een Directadmin Module en werkt het met een TransIP module.


    er is 1 script gecodeerd dat is de functions.php maar dit valt wel met de maker te overleggen, heb destijds ook de Klantenpaneel V3 aangeschaft en voor een xx bedrag de ongecodeerde versie van functions.php.


    En anders heeft Versio ook nog een klantenpaneel gemaakt voor zijn/haar resellers, dus als per echt alleen met Versio wilt werken, dan kan je die klantenpaneel ook gebruiken en was volgens mijn ook nog ongecodeerd.


    pm verstuurd voor meer info

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!