MultiRegistrar Dropcatching Script voor zowel Transip, Mijndomeinreseller als Versio

  • Afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een betaalbaar en makkelijk instrument om domeinnamen volautomatisch mee te registreren. Na voldoende testen en kijken waar de limieten liggen hebben we drie bruikbare registrars gevonden:


    Versio, Mijndomeinreseller en Transip


    Op basis hiervan hebben wij deze API's van deze 3 registrars in 1 dropcatching systeem gekoppeld aan elkaar; Het Multi Registrar Dropcatching Script.
    Het script is zo ingesteld dat je met deze 3 registrar accounts je een anatal keren per minuut de domeinen checkt die jij wilt hebben, en zijn ze vrij dan worden ze meteen via alle drie zo snel mogelijk geregistreerd. Uiteraard zijn er dan 3 pogingen om te registreren en er kan er maar 1 de daadwerkelijke registratie doen dan.
    Verder kan je Mijndomeinreseller nog iets versnellen in het script zodat je nog sneller bent.


    Wij hebben de laatste maand dan ook een leuk aantal domeinen bij elkaar geharkt hiermee.


    In het script :


    Functies:
    -meerdere keren per minuut checken en registreren
    -interval snelheid bepalen
    -start en eindtijd bepalen (taak inplannen) of meteen starten


    bekiijk de screenshots in de bijlage of:


    bekijk de admin zelf even via de demo :
    http://www.dropcatchingsoftwar…ltidropcatching/login.php
    met admin admin


    Dit script staat uit, dus er kan niks mis gaan; had ik hem aangezet, dan krijg ik honderden waardeloze domeinen in mijn accounts denk ik :)


    script werkt met 2 cronjobs die je heel gemakkelijk zelf kan instellen op je server.


    Serververeisten:
    - .htaccess ondersteuning voor mod_rewrite
    - MySql database
    - PHP5
    - fopen


    Het Multi Registrar Dropcatching Script is verkrijgbaar voor maar 49,95 ex btw en te bestellen via *** VERWIJDERD DOOR TIM *** of via Privebericht

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!