Versio 16,10€ + domein -> 11 paypal

  • Hallo iedereen,


    Waarschijnlijk denken jullie van is die er weer...
    Maar ik had 16,10€ van op mijn online portemonnee een aanvraag verstuurt voor te laten uitbetalen,
    nu hebben ze dit niet gedaan, nu heb ik mijn verhaal uitgelegd, dat het met een misverstand was,
    en nu wouden ze hem als ik hem opnieuw deed accepteren,
    Dit is niet gebeurd dus heb ik weer contact opgenomen, en zelfde verhaal, ze gingen me laten uitbetalen.
    Nu was dit weer niet gebeurd, maar ze gingen dan (na contact met support) mijn ticket hervatten.
    Maar zoals te denken was dit weer niet geaccepteerd.


    Vandaar dat ik dus nog steeds zit met mijn 16,10€ (was een 20 PSC).
    En ik heb zo snel mogelijk die 11€ nodig op mijn paypal.


    Vandaar dat ik hier kom vragen achter iemand die mij 11€ kan geven in ruil van
    een versio account met 16,10€
    En daarbij 1 domein inbegrepen.


    Ook wil ik eventueel mijn licenti(psd)e + slice van de black layout bijgeven
    http://www.sourceshop.nl/outgameblack.png
    http://www.sourceshop.nl/ingameblack.png


    Heb ook net van Versio gehoord (via online support) dat ze wel zullen accepteren als het geld naar een rekening wordt overgemaakt.
    Helaas kan ik dit niet aangezien ik geen rekening heb en ook geen tijd meer heb op 5 dagen te wachten...


    Ik hoop dat ik iemand kan vinden!
    Alvast bedankt!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo.


    Is dit nou een hulp topic voor Paypall of voor Versio??


    Voor Versio zou het zijn.
    Dreigen dat je een advocaat erbij haalt. Meestal word er dan de zelfde dag uitbetaald.


    Voor de 16.10 voor paypall kan ik je niet helpen helaas.

  • 1. Heb je hun Algemene voorwaarden gelezen omtrent uitbetaling ?
    2. Heb je zwart op wit dat ze dit belooft hebben (meerdere keren)?


    Ik zou de support aanspreken en zeggen dat het al meerdere keren is aangegeven maar je moet blijven smeken om je geld.
    Versio wordt volgens mij steeds lakser met hun klanten bestand, steeds meer mensen hebben klachten over Versio en de diensten.


    Edit:

    Citaat

    Iedere maand uitbetaald, ongeacht uw saldo
    U wordt aan het eind van iedere maand uitbetaald, ongeacht de hoogte van het door u te ontvangen bedrag. U wordt uitbetaald in uw online portemonnee. U kunt het bedrag daar laten staan voor uw uitgaven bij Versio of u kunt het bedrag opnemen en laten overschrijven naar uw rekening.


    Bron: https://www.secure.versio.nl/partner.php


    Het lijkt er dus op dat je gewoon je saldo hoort te krijgen wanneer je dit wilt hebben, als ze nu al moeilijk doen bewijst dit direct hoe ze met je omgaan.


  • Dit geld voor het partner systeem dit loopt appart van alles.
    "Wat is de online portemonnee?
    Bij Versio hebben wij een online portemonnee systeem waar klanten gebruik van kunnen maken. De online portemonnee is werkelijk een online portemonnee. Klanten waarderen hun online portemonnee saldo op, om vervolgens deze saldo uit te kunnen geven bij Versio aan de verschillende producten en diensten. Het voordeel hierbij is dat u eventuele transactiekosten éénmalig worden betaald, enkel bij het opwaarderen van de saldo en niet bij iedere bestelling. Ook is een groot voordeel dat uw bestelling bij betaling via online portemonnee altijd direct en real-time verwerkt wordt.


    Klanten kunnen via de online portemonnee ook een negatief saldo hebben. Alle klanten kunnen automatische verlenging aanzetten, bij automatische verlenging van een abonnement wordt het verschuldigde bedrag uit de online portemonnee gehaald. Bij onvoldoende saldo kan de klant dan een negatief online portemonnee saldo krijgen. De enige voorwaarde die wij hierbij stellen is dat de klant één volledig uur per 30 dagen een saldo heeft van minimaal €0.


    Betaling achteraf via online portemonnee
    Klanten die al ruime tijd diensten afnemen en een vertrouwensband hebben opgebouwd met Versio, kunnen op de betaalpagina altijd kiezen voor 'Betaling achteraf'. De bestelling wordt dan direct verwerkt en het verschuldigde bedrag wordt van de online portemonnee afgetrokken, ook als de online portemonnee saldo niet voldoende is. Bij onvoldoende saldo kan de klant dan een negatief online portemonnee saldo krijgen. De enige voorwaarde die wij hierbij stellen is dat de klant één volledig uur per 30 dagen een saldo heeft van minimaal €0."
    Bron: http://www.versio.nl/30-wat_is_de_online_portemonnee.html

  • Jeroen. G
    Lees je de laatste regel ook ?
    "U kunt het bedrag daar laten staan voor uw uitgaven bij Versio of u kunt het bedrag opnemen en laten overschrijven naar uw rekening."
    Of het via partner programma gaat of niet, het is en blijft jou geld dus als ze zo moeilijk doen bewijst maar weer wat voor soort bedrijf er gerund wordt.

  • Helaas zou ik mededelen dat je het geld niet krijgt


    Versio Directeur en ik heb gesproken met elkaar
    En ze gaan geen Paysafecarden meer uitbetalen


    Ik had me een voorwaarden het opgelost
    Maar ze doen het helaas niet meer

  • Refferalboy.


    Wat jij met de directeur hebt afgesproken doet niet voor in de portomonee.
    Ze zullen vroeg of laat over de brug moeten komen.


    De vraag aan TS of er weer contact is geweest met Versio.
    Mocht het niet lukken wil ik best helpen.

  • Het heeft hun support nu al veel meer gekost in tijd en klachten en reputatie schade dan die 16 of 20 euro.
    Ze hadden dit beter gewoon uitbetaald, nu maken ze zichzelf belachelijk.


    Wat een idioot bedrijf is Versio als ze zelf hun algemene voorwaarden schenden...
    Wie dat hun nog vertrouwt is een idioot.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!