hulp bij sollicitatie formulier :/

  • Hallo ICTers,


    Ik dacht eraan om voor het eerst te gaan werken, nou ja een bijbaantje te gaan nemen naast mijn studie.
    Ik ben op dit moment 18jaar en heb zonet een sollicitatie formulier opgehaald bij de Albert Heijn.


    Enkel heb ik hierbij een aantal vragen;
    Is het normaal om onder de vraag neer te zetten; "Naar welke functie solliciteer je?"
    Caissière of Vakkenvuller (2functies) sinds het mij niet uitmaakt welke functie ik krijg.


    Ik neem ook aan dat me stages niet word gezien als werkervaring?


    parttime maximaal 30 uur per week voor elke schooldag/werkdag? van 16:00 tot 22:00 lijkt mij wel meer dan voldoende? en dan zaterdag en zondag uitrusten haha.


    En nu het moeilijke.. er word gevraagd waarom ik bij de Albert Heijn wil gaan werken, nou ten eerste is dat voor mij al wel logisch omdat ik nog nooit heb gewerkt en voor het eerst graag een bijbaantje wil hebben om ook wat bij te verdienen maar hoe ik dit hier netjes neer zet, Geen idee!


    Met vriendelijke groet,


    Lorenzo Pappalettera :thumbup:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Zoals gezegt, het is degelijk werkervaring. Je bent immers aan het werk, enkel op een andere basis.


    Ik zou allebei aanvinken en zeggen dat je ze allebei leuk lijkt.


    Betreffende, waarom; dat ligt toch echt bij jou. Je moet vertellen waarom JIJ bij de AH wilt, en niet bij de C1000. bijvoorbeeld. Als je niet weet hoe je het moet verwoorden; maak een opzet, plaats het hier en ik zal wat commentaar erop geven.


    Mvg,
    Tim

  • Ik wil graag bij de Albert Heijn werken als Caissière of Vakkenvuller sinds ik altijd al een bijbaantje wilde hebben, maar nooit de kans heb gegrepen om het ook daadwerkelijk te doen en nu ik al inmiddels 18jaar oud ben word het natuurlijk wel tijd om het eens uit te proberen en jullie bedrijf leek me hierbij een erg geschikte plek. :D


    Goed
    Slecht
    Erggg slecht :S ???

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Opleiding word al omgevraagd in de sollicitatie formulier vandaar dat ik dat niet aangeef in de reden waarom ik bij hun wil werken.


    En Nederland is zeker niet mijn beste vak, vandaar dat ik het ook niet zo formeel en enthousiast kan overbrengen.
    Denk ik! Daarom ben ik hier voor enige tips of verbeteringen.


    En ik twijfel niet hoor ^^ Ik zou graag eens van mijn luie kont af willen en wat nuttigs doen, in de tijden dat ik niet aan het studeren ben?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • De banen die jij noemt zijn niet zo heel spectaculair, de verzorging van je sollicitatie is dus niet zo super belangrijk. Vermeld wel even je opleiding (hoe hoger hoe beter, zeker voor caissiere) en je eerdere ervaringen met die twee baantjes. Verder even letten dat je geen "je" gebruikt, geen "ik" aan het begin van elke zin en verder netjes afsluit "Met vriendelijke groeten" en geen afkortingen "bijv. en mvg" zijn uit den boze!


    Ik solliciteer momenteel voor animatie bij TUI in het Duits en daar wordt meer van je verwacht (ook verklaring van goed gedrag i.v.m. werken met minderjarigen) en ook naar opleiding minimaal Havo / MBO niv. 4 en minimaal 1 jaar ervaring in Toerisme. Voor zoiets (waar dus hoge eisen worden gesteld) is het belangrijker om goed verzorgd over te komen dan bij de lokale supermarkt. Toen ik voor de supermarkt op Center Parcs solliciteerde kreeg ik ook een sollicitatiegesprek wat weinig voorstelde en waar ik eigenlijk toen al was aangenomen. Echter bij sollicitatie bij de Aqua Mundo waar ik ben afgewezen werden ook casussen en prakijkzaken gevraagd, ongeacht dat ik al twee jaar binnen Center Parcs actief ben ;).


    Oftewel, het moet je wel lukken maar feit dat je al 18 bent zal misschien een nadeel voor ze zijn (iemand van 16 doet hetzelfde werk voor 40% van jouw loon) dus presenteer jezelf goed en dan komt het voor elkaar hoop ik ;).

  • Tevens zoals hier boven L.Groot al aangeeft in de laatste alinea.


    Meestal nemen ze je dan niet meer aan.
    En ga je er met de 19 uit omdat je te duur word. Daarom kunnen de meeste supermarkten ook meer omzet maken en dus meer geld verdienen.



    Ik wens je succes met je sollicitatie. ;)

  • Misschien voor waarom:


    Ik wil graag hier mijn baan hebben omdat ik verschillende winkels hier in de buurt heb vergeleken en het hier mij de beste plek lijkt om de meeste ervaring op te doen voor mijn eerste baan.


    Kan nog wel wat uitgebreider maar zoiets lijkt me wel goed.

  • De sfeer in de Albert Heijn is altijd erg gezellig en het lijkt mij dan ook heel fijn om bij jullie mijn eerste
    bijbaantje te kunnen hebben, vergeleken andere winkels lijkt me dit echt de geschikte plek.


    Zo beter?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • De sfeer in de Albert Heijn is altijd erg gezellig en het lijkt mij dan ook heel fijn om bij jullie mijn eerste bijbaantje te kunnen hebben, vergeleken andere winkels lijkt me dit echt de geschikte plek, de functie als Vakkenvuller en Caissière spreken me beiden ook erg aan en zal bij jullie vast en zeker een heleboel ervaring opdoen. ?? :huh:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Dan mag hier een slotje op :thumbup:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Hallo,


    Citaat

    De sfeer in de Albert Heijn is altijd erg gezellig en het lijkt mij dan ook heel fijn om bij jullie mijn eerste bijbaan Geen verkleinwoord te kunnen hebben. punt vergeleken andere winkels lijkt me dit . echt verwijderd de geschikte plek Vermeld nog waarom. punt De functies meervoud & als verwijderd vakkenvuller geen hoofdletter en caissière geen hoofdletter spreken me beiden ook weggehaald erg aan. punt Ik zal bij jullie vast en zeker een heleboel ervaring opdoen.


    Mvg,
    Tim

  • Haha bedankt Tim!
    Ik weet eigenlijk niet wat ik erbij moet vermelden van waarom het de geschikte plek is, sinds iemand me zojuist aanraden om zoiets dergelijks te zeggen. Maarja ^^

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!