wil jij veel geld verdienen? enkel promoten (promotos gezocht)

  • Al vanaf mijn 8e ben ik ondernemer, eerst in pakjes chips daarna in cola flesjes en nu online!
    Al enkele jaren ben ik bezig met het zoeken naar iets waarmee ik veel geld kan verdienen. Eindelijk na al die jaren heb ik het dan gevonden waarmee zowel ik als jij iets kunnen verdienen! Maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Althans ik ben op zoek naar enkele promoters. Mensen die mijn dienst willen promoten.


    Je krijgt van mij een website en een goede domeinnaam, het enigste dat jij moet doen is promotie voeren.
    Als iemand iets besteld via jouw website, krijg jij en ik hiervan een mail. Ik zorg dat de bestelling wordt uitgevoerd en het enigste dat jij moet doen is rentenieren (en meer promotie maken). Je geld wordt dan gewoon aan jou gegeven, via paypal of overschrijving!


    hier volgt een overzichtje van de prijzen:


    100 likes kosten de klant 10 euro, jij krijgt daarvan 3 euro
    500 likes kosten de klant 24,99 euro, jij krijgt daarvan 10 euro
    1000 likes kosten de klant 49,99 euro, jij krijgt daarvan 25 euro
    2000 likes kosten de klant 79,99 euro, jij krijgt daarvan 40 euro


    Je krijgt bovendien een website en domeinnaam gratis!


    Wil je dit proberen? Neem dan contact met mij op!


    Via privé bericht of via ** VERWIJDERD DOOR TIM **


    demo: volgt snel!


    Groetjes,
    Timtohy

  • Algemene waarschuwing:
    Altijd opgepast met pyramide structuren.
    Zeker nooit zelf iets kopen bij de opdrachtgever, om bv korting te krijgen en zo nog meer winst te maken.


    Dit kan perfect goed lopen, maar altijd extra waakzaam zijn ;)


    Einde off-topic, gelieve op mijn reactie niet te reageren, maar enkel op de start post indien je interesse hebt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!