universal-games

  • Ik heb naar jullie feedback's geluisterd.
    En nu hoop ik dat jullie de site mooi vinden.
    http://universal-games.nl/


    Het inloggen werkt al en admin panel werkt al.
    Ik hoop dat jullie de site mooi vinden en natuurlijk sta ik open voor tips


    @EDIT:
    Zelf ben ik nog niet te vrede over de pakkage pagina.

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het is al iets beter, echter vind ik de layout niet echt mooi.
    Je maakt te weinig gebruik van shadows, hierdoor lijkt het of alles op elkaar geplakt is, etc. (Css -> Box-shadow)


    Verder Is ja packpagina inderdaad niet mooi.
    Mijn tip is om dit ook in boxes te maken en niet in een table, neem een andere icon deze zijn zo opgeblazen en dat maakt het lelijk.


    Ik vind de layout zelf iets minder, vooral het felle kleur gebruik.


    Hopelijk heb je er wat aan.

  • Over de layout doe ik verder geen uitspraken omdat ik het vermoeden heb dat deze niet zelf is gemaakt. De teksten echter zijn nog steeds erg kneuzig en komen totaal niet zakelijk over: "Je hebt je accaunt niet geactiveert of er dit zijn de verkeerde inlog gegevensfoutieven inloggegevens of u heeft uw accaunt niet geactiveert!".

  • Heel erg bedankt dit ga ik zeker gebruiken.
    @Giovannie
    Deze teksten zijn niet van google gecopieert.


    Cas
    Mijn excuses ik zou de zinnen proberen professioneler te maken

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Het jammere is dat de website/server zo traag is dat mijn browsers automatisch stoppen na een tijdje laden. En van een proxy word ik ook niet wijzer. Misschien dit ook oplossen? Na een minuut of 5 werkt ie dan wel gewoon weer.

  • De site is erg fel en nog steeds niet echt mooi. Wel een verbetering. Ook moet je niet zomaar quotes gaan zitten bedenken van klanten. Je geloofwaardigheid is nu ontzettend laag.


    En nog steeds die teksten.. vraag anders iemand anders om teksten te schrijven?

  • Hallo


    Deze site word nu gehost bij versio dus als die traag is moet je gaan klagen bij versio hij word volgendeweek op mijn eigen site gezet


    Hallo,


    Layout vind ik zelf irritant om naar te kijken.
    Layout ziet er gratis uit.


    Zoals aangegeven, de teksten is buiten porposie. Stop met schrijven en huur iemand in.


    Hoe bepaalde dingen zijn opgemaakt (paketten bijv.) is onoverzichtelijk en irritant om naar te kijken en straalt onprofessionaliteit uit.


    Om "Versio" als keyword in je meta tags op te nemen duid aan hoe je te werk gaat.


    Jij wilt goede hosting aanbieden terwijl je bij Versio gehost zit en al zelf aangeeft dat zij dan verantwoordelijk zijn voor de traagheid? Zo werkt dat niet. Zo kunnen mensen beter bij Versio hosten voor minder geld natuurlijk.


    Mvg,
    Tim

  • Lay-out is redelijk blauw, iets teveel blauw als je het mij vraagt.
    Probeer er iets meer kleur in te brengen, kies anders voor een lay-out in Metro style(weet niet zeker of dat als hosting geschikt is).


    Advertentie zou ik persoonlijk niet doen bij een hosting bedrijf, vooral als je iets zelf aanbiedt moet je het vooral niet hebben dat ze interesse verliezen.


    Het is al vaker gezegd, de teksten...
    Denk zelf niet, als je erop let, dat het nog goed gaat. Laat de teksten controleren door iemand die de taal beheerst of huur desnoods een tekst schrijver in.

  • Het is een verbetering wel jammer dat het gratis layout is maar je kan er een begin mee maken.


    Wat er al gezegd is geen advertenties op een hosting website.
    1. is vaak verspilling van ruimte op een webhosting website


    Veranderingen -
    1. ik zou wat meer foto's plaatsen om het een beetje leven te geven.
    2. de hosting pagina dat zou ik helemaal opnieuw bouwen
    3. ik zou je teksten even goed doorlezen
    4. andere logo ontwerpen maar ik weet niet of dat de logo is van je hosting maar zo ja zou ik het opnieuw maken


    En als tip volgende keer steek er even wat meer tijd in voor dat je een topic maakt want anders word je
    hier niet serieus genomen.


    Hopelijk kan je hier iets mee?

  • Ik ben heel erg dankbaar voor jullie hulp.
    Ik heb de hosting pagina aangepast en hoop dat jullie het nu iets vinden.


    MVG


    Menno


    (Ik weet dat ik eigenlijk te jong ben maar kan me eigen niet inhouden en het spijt me zeer als ik jullie irriteer)

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • hosting pagina is nog steeds 10x niks.....


    kijk even naar deze hosting pagina's
    (deze zijn alleen als voorbeeld bedoeld niet om copy van te maken)


    five-square.net
    hosted.nl
    versio.nl
    transip.nl


    :thumbup:

  • Deze tip is opgevolgd wat vind u er nu van?

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Aan de layout is er niet echt iets verandert dat vind ik een spijtige zaak..
    Hopelijk verandert dat in de toekomst, zoniet kan ik mogelijk voor u tegen een lage prijs een design maken.


    De teksten moeten ook veranderen hiervoor kan je indien je zelf niet goed kan schrijven iemand inhuren, let wel op dat deze persoon het een of ander verstand heeft van waarover die schrijft.
    Bijv. Iemand dat nog nooit de naam hosting heeft gehoord ga je geen teksten voor je laten schrijven.


    De package pagina is leuk gedaan, alleen moet er nog de nodige styling gebeuren, die opgeblazen icons smijt ze weg.. Je hebt al een icon helemaal links (het hartje)
    Overdrijven is nooit goed ;)


    Hopelijk heb je er wat aan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!