[check/tips]universal-games.nl

  • Beste gewaardeerde lezer
    Graag ontvang ik tips voor universal-games
    Niet alleen voor het uiterlijk maart ook voor de inhoud van de site.
    Wat is universal-games?
    Het begon als een clan en is uitgegroeid tot een communtie een forum.
    Daarnaast zijn wij gaan leren sites/games maken(natuurlijk nog mee bezig).
    Maar we willen universal-games zo groot maken dat het een bedrijf word voor zowat alles van het internet dus ook webhosting.
    Nu willen we graag tips voor inhoud en uiterlijk van onze site.


    Betreffend deze site: http://universal-games.nl/ (word binnenkort verhuist naar http://www.universal-games.net )


    MVG
    Menno

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • wauw kleurrijk.....


    als ik tips ga geven ben ik wel uren bezig
    dus ik ben beetje eerlijk en ik zeg het meteen ik vind het niet echt mooi
    denk dat je weer achter de teken tafel moet gaan zitten


    neem voorbeelden aan andere webhosting template zo als die van versio
    of zoek even op google naar voorbeelden :thumbup:

  • Ik wil je niet afkraken ofzo, maar hier alvast wat verbeteringetjes alleen al in de tekst:
    Home:
    stappen plan = stappenplan
    communitie = community
    egien = eigen
    publisheren = (en:publish nl:publiceren)
    Vooral blijfen we denk ik bezig met youtube. = Blijven


    ;)

  • Het ziet er inderdaad een beetje 'goedkoop' uit, als tip zou ik meer met de secundaire kleuren gaan werken, zoals zwart en wit. Kies slechts 1 primaire kleur.
    Zo creër je een beeld bij de mens dat in de meeste gevallen als strak wordt ervaren.

  • http://www.versio.nl/webhosting.php
    http://universal-games.nl/?page=package


    Kopiëren van teksten lijkt me niet echt de bedoeling, foutieve informatie geven ook niet. Je mag wel inspiratie uit teksten opdoen, maar zeker niet het compleet overnemen en wat naampjes veranderen.
    Verder zou ik termen als "Noob" zeker vermijden op bedrijfswebsites, evenals dat lelijke Times New Roman lettertype: vervangen door Arial, Tahoma (voorkeur!) of Verdana; die drie lezen het fijnste. Verder is de layout té eenvoudig, alles zit op elkaar gepropt (zie webhosting pagina) en htmlspecialchars is er niet overeen gehaald (Universal-games is ��n van de). Overigens heb je van padding of margin zeker ook nog niet gehoord denk ik ;). Ik mis overigens nog een fouter en ik zou het logo iets meer naar rechts doen, op mijn resolutie (1920x1068) staat het logo te ver naar links.


    Het is harde kritiek maar ik hoop dat je er wat mee kunt. Ik kan verder helaas weinig positiefs zeggen, excuses daarvoor maar je zult het hiermee moeten doen.


    Succes met je website.

  • De layout en de teksten stralen 0,0% professionaliteit uit. Je hebt één kleur als achtergrond. Persoonlijk houd ik van nauwelijks zichtbare gradiënts. Het ziet er erg goedkoop uit. Vlakken met ronde randjes, standaard lettertype en een kinderlijke tekst gaan je geen klanten geven. Tekst staat te dicht op de randen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je tekst is overigens ook geen stappenplan.


    Citaat

    Universal-games is ��n van de grootste aanbieders


    Door dit zinnetje word ook je geloofwaardigheid in twijfel getrokken. Iedereen kan zien dat dit niet zo is namelijk.


    Als ik jou was zou ik de gehele site overnieuw maken. Wil je een community / game site maken, leun je nu teveel naar webhosting. Probeer daar een balans in te vinden. Je sitenaam past ook niet echt in het kader van webhosting.

  • Ik pas me aan bij victor. De gehele site opnieuw maken (en hierbij eigen teksten verzinnen!!).


    Veder zou ik de foto's weg halen bij 'Crew' en gebruik je echte naam i.p.v. een nickname.


    Zoals al eerder aangegeven is, ga op zoek naar voorbeelden van andere webhosting sites.

  • Ik pas me aan bij victor. De gehele site opnieuw maken (en hierbij eigen teksten verzinnen!!).


    Veder zou ik de foto's weg halen bij 'Crew' en gebruik je echte naam i.p.v. een nickname.


    Zoals al eerder aangegeven is, ga op zoek naar voorbeelden van andere webhosting sites.

    Echte naam staat erbij.
    Maar omdat het ook een community is moet er ook een ingame naam bij

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Menno, je negeert de rest van onze berichten totaal. Het word tijd dat je een keer iets professioneler word. Ik zou gewoon een paar jaar wachten, want dit gaat zo niks worden ;)


    Ik zou niet "wachten", dan leert hij namelijk nog niets.


    Het feit is wel dat je eigenlijk iets vraagt, maar van 50% van de berichten niets aantrekt. Als je vraagt om feedback moet je met negatieve feedback om kunnen gaan, kun je dit niet? Vraag het dan ook niet.

  • Je onderschrift ook. Baas van ...


    Haha. Net alsof je een miljoenen bedrijf hebt. ;( (dit huil poppetje lacht zich dood, de tranen schieten uit ze harses.)


    Je site ligt trouwens plat 404 fout, jammer want heb duidelijk veel zin om wat te kraken vandaag :)

    Ligt bij mij nooit plat hoor ;)

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!