XMLHttp request cannot load door Access-Control-Allow-Origin

  • Hoi, ben dus bezig met een site en kreeg een snippet van iemand die precies deed wat ik wou, maar dat doet het dus nu niet :P


    Ik krijg de error;
    XMLHttpRequest cannot load [onbekende site]/secure/ajax.php?check=check_postback&rand=09e684d8&new=0.5404295383486897. Origin http://[mijn site].net is not allowed by Access-Control-Allow-Origin.


    Ik heb alle files die ik heb gekregen doorzocht maar kon niet vinden waar het vandaan kwam.
    Ik begrijp al wel dat ik geen XMLHttp request kan sturen naar een ander domein dus moet het veranderen in mijn url.
    Deze foutmelding komt in mijn console btw.


    Nu is mijn vraag hoe ik er achter kan komen waar dit vandaan komt. Volgens chrome console komt het van download.php:1, maar da kan niet zijn want daar zit en php code boven en mn eerste lijn is een doctype :P

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoi!


    De chrome console doet bij sommige errors die te maken hebben met HttpRequests aangeven dat het op *line 1* zit. Maar, als je klikt op de link van "download.php:1" in de console, opent het een bestandje met 1 regel. Daarin staat dacht ik de regel code die de foutmelding heeft geproduceerd.

  • Hoi!


    De chrome console doet bij sommige errors die te maken hebben met HttpRequests aangeven dat het op *line 1* zit. Maar, als je klikt op de link van "download.php:1" in de console, opent het een bestandje met 1 regel. Daarin staat dacht ik de regel code die de foutmelding heeft geproduceerd.


    Dat gaat echter over iets anders, en is geen error. Dat komt omdat deze files gecomprimeerd zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!