Actie: .nl domeinnaam voor slechts €2,50 incl. BTW!

  • Beste bezoekers van ICTScripters,


    Omdat wij weten dat het in het bijzonder voor ondernemers nu een slechte tijd is willen wij die graag een steun in de rug bieden.
    Van 11 april 2013 t/m 11 juni 2013 verlagen wij de prijs voor een registratie of verhuizing van een .nl domeinnaam daarom tot slechts €2,50 incl. 21% BTW!


    U kunt zo vaak en zo veel domeinnamen met deze actie aanvragen en zoals bij ons gebruikelijk kunt u elke betalingsmethode gebruiken om de betaling te voldoen.


    Check daarom nu uw domeinnaam op http://rapifia.nl/domeinactie en leg uw domeinnaam direct vast.


    Mocht u enige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag via http://rapifia.nl/support.


    Met vriendelijke groeten,


    Lars Groot
    Rapifia Europe

  • Mooie actie, maar de domeincheck doet het niet. Hij draait rond en dan gebeurt er niks.
    Dit is op de actiepagina.


    De normale domeinregistratie pagina geeft nog steeds aan dat er een database fout is.


    Misschien iets om naar te kijken? ;)

  • Bij mij schijnt het nu te werken.


    Toch zodra ik op registreer klik krijg ik een foutpagina omdat ik niet ingelogd ben. Een tip: Voeg een winkelwagen ofzo toe waar je ook meteen een account kan aanmaken, is wat klantvriendelijker ;)


    Edit: het wel en niet werken schijnt te wisselen.. hopelijk komt het voor elkaar :thumbup:

  • 1. Het laden van pagina's duurd heel lang, content is er wel maar hij lijkt iets in te laden wat aardig groot is.
    2. Domeincheck vind ik persoonlijk heel erg lang duren, voor er resultaat is.
    3. Zodra ik wil registreren kom ik op een pagina die verteld dat ik geen toegang heb, komt onhandig over.



    Zou eerst alles even nakijken :)

  • Door de grote belangstelling werd de server wat langzamer, door wat processen te wijzigen en de capaciteit te vergroten zou dit nu opgelost moeten zijn. Dit zou de laadtijden dus ook opgelosten moeten hebben. Wat betreft onze foutafhandeling: normaal gesproken wordt direct een bericht gestuurd bij een downtime, echter betrof dit een kleine fout die verkeerde MySQL gegevens had meegenomen (hierdoor werd het bericht niet verstuurd).


    @Fils,
    Wat betreft punt 3 dat kan inderdaad wat vaag overkomen, we zijn aan het brainstormen om dit wat klantvriendelijker te maken. Momenteel is het zo dat alle paginas op ons .nl domein geen inlog vereisen, als je een domein bestelt kom je automatisch op customers.rapifia.eu (het SSL-beveiligde domein) en dan is inlog vrijwel altijd vereist. Wat betreft een winkelwagen: dit is inderdaad een leuk idee, echter moeten hiervoor redelijk wat pagina's gewijzigd worden: dit is dus een leuke feature voor over de lange termijn.


    EDIT 15:50: alles moet weer goed werken.


    Hopelijk heb ik zo alle vragen beantwoord.


    Ik wil jullie bedanken voor de tips maar verzoek jullie toch vriendelijk om alle fouten/tips te melden via PB en dit topic voor de actie te houden.


    Bij voorbaat veel dank!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!