Bezoekers kopenop GPT site

  • Hallo ik had een vraagje zijn er mensen hier van CP.


    Die unieke gebruikers willen kopen, het gaat om een GPT site geld verdien site.


    Ik verkoop ze voor 0,04 cent per bezoeker


    bij 100 bezoekers kosten 0,03 per unieke bezoeker


    bij 200 bezoekers kosten 0,02 per unieke bezoeker



    Jou banner kan ook in het groot op de site staan voor leden: 0,06 per bezoeker


    Voor niet leden en leden kosten : 0,10 cent per bezoeker of 25 euro per maand.



    Zijn hier mensen geinterreseert in? 8o

  • het zijn echte mensen anders verkoop ik het niet, het is idd een boost maar meestal blijft er weleens een bezoeker hangen op de site die er intressen in je site heeft.

    En ik ben wel vaker hier gekomen maar ik heb/had niet veel gepost.
    vandaar de weinig posts :P..

  • Je bent 5 dagen lid, hoe dan ook ik zelf geloof niet echt in site's zoals Dutchleader o.d aangezien mensen alleen maar hun eigen site promoten en geen bal geven om een ander, slechts de punten die ze krijgen om op je site te klikken en daarna weer doodleuk op de X knop rammen.

  • Je bent 5 dagen lid, hoe dan ook ik zelf geloof niet echt in site's zoals Dutchleader o.d aangezien mensen alleen maar hun eigen site promoten en geen bal geven om een ander, slechts de punten die ze krijgen om op je site te klikken en daarna weer doodleuk op de X knop rammen.

    Heeft Denni wel een punt

  • Je kan niet vanuit dutchleader of een gpt site verwachten dat iemand wat koopt en of hij blijft op de site. Hij is er uiteindelijk om maar 1 ding en dat is geld / punten verdienen om zijn klik link of website te promoten. Je kan van geen enkele simpele ziel verwachten dat hij nog even op je website kijkt en zich aanmeld.


    Dit doordat iedereen zijn eigen smaak heeft en niet als voorbeeld van een lucifersdoosjes verzamelaar op een auto tunings website komt.

  • ik vraag of er mensen geinterreseert zijn in het kopen van links op m'n gpt site, ik vraag helaas niet wat de voor en nadelen van een gpt site is of wie wel een punt heeft en wie niet.
    Of hoelang ik al lid bent met dit account..?


    Blijkbaar dus niemand op CP dankje voor de nuttige reacties op het topic :thumbup:




    slotje :-)?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!